Назад

Разгледана 472 пъти

Subaru Impreza 2.0R Swiss

Subaru Impreza 2.0R Swiss

Хечбек , добро състояние

9 200 лв.

  • Септември 2007
  • 231526 км
  • Бензин
  • Автоматични
  • 150 к.с.
  • 4/5 врати
  • Тъмно сив металик

Особености и Екстри

  • Комфорт:

    Климатик, Ел. стъкла, Ел. огледала, Стерео уредба, Алуминиеви джанти, Мултифунк. волан

  • Сигурност:

    4x4, ABS, Airbag, Ксенонови фарове, Халогенни фарове, Центр. заключване

  • Друго:

    Автопилот, Серво управление, Бордови компютър, Сервизна книжка

Допълнителна информация

Автомобила е закупен от 2-ри собственик, в Швейцария. На 14.02.2020 е докаран в България на собствен ход със собствени транзитни номера, валидни до края на месец Февруари. На снимките се виждат транзитните Швейцарски номера. От датата на закупуването като чисто нов, до момента в който аз я закупих - колата е била в ръцете само на двама, като реално аз съм третият собственик. От първото обслужване до 225 000 км е обслужвана единствено и само в Garage Jenni, който е официален дилър на Subaru подвизаващ се под номер 2608, намиращ се в Хирзел, част от кантона Цюрих, Швейцария. Може да си направите бърза справка в Google, за да се уверите в това. На 168 486 км, са сменяни маслото на диференциала както и на автоматичната скоростна кутия, заедно с останалите филтри + поленовия в купето. Сервизните интервали за смяна на скорости в диференциал и кутия са от такъв порядък - през 50-60 000 км. В момента автомобила е на 231-2 000 км. Последната сервизна инспекция е от 2-рия собственик, като това е било на 17.6.2019г, при 225 021 км, като това е единственото посещение на Субаруто в сервиз различен от Garage Jenni, а именно в Garage Gmur AG, който пък е специализиран в ремонти и обслужване на коли от VAG групата (може би на 2-рия собственик този му е бил близо, знам ли).

От тогава до сега има навъртяни малко над 6000 км, като освен маслата и филтрите, тогава са сменяни и спирачната течност + накладките, както и още някакви други дребни неща. В предните и в задните дискове има още много живот, даже мисля, че малко преди това са сменяни и дисковете. Последното сипвано масло е Швейцарско - Motorex CONCEPT X-C2 5W-30. Препоръчвам следващата смяна отново да бъде с масло със същият вискозитет, като по сервизен интервал това е добре да се случи на около 240 000 км. Реално и след продажбата може да бъде заменено, тъй като автомобила вече е при мен няколко месеца. Мога да съдействам при избора на правилните филтри + качествено масло. Колата е поддържана добре, като всички сервизни инспекции са правени в допустимите интервали от време. Много държа следващият собственик да се грижи подобаващо за нея, затова както споменах - мога да съдействам при избор на правилните филтри и масла.

В багажника е налична задната щора, както и резервна гума тип патерица, която е абсолютно нова. Също така и оригиналния крик, ключове за гайките на джантите - всичко както си е оригинално.

Автомобила е докаран от Швейцария (февруари) само със зимни гуми (просто с такива я купих) с размери 195/65/15 Continental ContiWinter Contact TS 850. Самите гуми са с ДОТ 2413, но пък имат доста грайфер, не са изпечени и каучука е добър, така че имат за каране още много. По време на закупуването, собственика нямаше летни, тъй като в началото на това лято ако колата не се бе продала - щял да закупи нови. Поради тази причина от скоро аз съм поставил 18 цолови джанти с летни гуми Keskin Syron Race с размер 225/40/18. Дота им е по-старичък, но такива имах под ръка. Джантите са с по-малък офсет и респективно стоят по-изнесени навън. До скоро обявата беше активна само със зимни гуми, затова не сте длъжни да купувате заедно с тези летните. Може да бъдат премахнати и да се продаде само със зимните Continental, с отстъпка от 500 лв в цената, така ще достигне старата обявена цена от 8700, която беше в другата обява.


Относно състоянието вътре, вънка, ходова част и т.н...
Вътре е запазена - без скъсано по седалките, по волана, петна или отлепен таван и тем подобни глупости. Всяка крушка по таблото свети, всяко копче работи без никакъв проблем. Хидравликата и рейката са много добри, волана се усеща супер солидно и е доста голям кеф от стегнатата возия, без никакви луфтове и хлоп троп. Навигацията в чужбина работи, но тъй като съм я докарал в България, не съм търсил карта с навигация и диск за БГ. Който има нужда - да си намери и да си инсталира, аз мога да Ви уверя само, че системата работи и просто трябва да се инсталира някаква БГ версия. Мотора няма никакви колебания по време на работата, не притриса, не вибрира, държи обороти равномерно. Скоростната кутия също се държи супер, няма ритания или нещо от сорта по време на тръгване или смяна на предавките. Волана е доста запазен - без протрито или скъсано. Налични са и двата оригинални ключа. От към ходова част колата също е доста здрава и по мои лични впечатления след ход от близо 2000 км от Швейцария до тук, няма тропане или скърцане, поне аз не усетих да има нещо за смяна. Ама те хората там карат по читави пътища, докато в България такива нямаме, така че занапред сигурно все нещо ще се обади. Относно ръжда или изгнили елементи по купето - калници, веждички, няма нищо притеснително. Има една повърхноста част с диаметър около 2-3 см, която е на прага на задната врата (на една от снимките е оградена в червено кръгче), която пак казвам е повърхностна, така че не е нищо фрапиращо. Самият праг отдолу е здрав, няма основания за притеснения. По самата ходова част като цяло също е здрава, тук-таме има някаква повърхностна ръждичка наслоена корозия от снега и мокрото през годините, които лесно могат да бъдат подменяни завбъдеще, но няма скъсани или тотално лоши елементи, които да изискват смяна, като например изгнили бомбета в коша или изгнил изцяло заден мост и тем подобни гадости. По предната броня има няколко фини драскотини, които могат да излязат и с полиране, но като цяло не са нищо притеснително.

Също така автомобила е със заменено чисто ново челно стъкло, тъй като при транспорта от Швейцария до България случи на камъчета и директно го замених, за да не продължи да расте пукнатината и да се занимавате в последствие. Самото стъкло е с 2 години гаранция, без сенник лента горе и с нагреватели под чистачките. Държах всичко да изглежда както е оригиналното, затова не съм слагал стъкло с такава лента. Подгрева на чистачките работи без никакъв проблем!

Автомобила е готов за регистрация. Заплатени са дължимите такси по вноса - ДДС и МИТО. За съжаление транзитните номера са изтекли преди няколко месеца и реален тест драйв из софийските булеварди е невъзможен, но може да се види на място и да се направи някакъв тест, разбира се в непосредствена близост (след допълнителни договорки).

В заключение мога да да кажа, че автомобила не е никак лош и по него няма нищо което да е откраднато или заменено с нещо по-грозно, тоест нито съм заменял гумите, с някакви по-стари галоши (зимните са си налични, дори аз съм добавил още 1 сетъп с летни гуми + 18-ки джанти). НЕ съм източил фреона, нито пък съм откраднал патерицата, нито пък комплекта с ключове за джантите и тем подобни глупости. Виждате го абсолютно във вида в който е закупен и докаран с изключение на добавените в последствие летни гуми с джантите + подмененото челно стъкло.



Subaru Impreza - image 1
Subaru Impreza - image 2
Subaru Impreza - image 3
Subaru Impreza - image 4
Subaru Impreza - image 5
Subaru Impreza - image 6
Subaru Impreza - image 7
Subaru Impreza - image 8
Subaru Impreza - image 9
Subaru Impreza - image 10
Subaru Impreza - image 11

Страница на офертата:


Частно лице

Продавач

София - град

0893423384

Всички обяви на потребител Продавач

Подобни обяви

Subaru Impreza

  • 2002
  • Бензин
17 000 лв.

Subaru Impreza

  • 2006
  • Бензин
12 899 лв.

Subaru Impreza

  • 2001
  • Бензин
3 950 лв.