Проблеми Volkswagen Passat B6 - Automoto.bg

Проблеми Volkswagen Passat B6 - Automoto.bg
Проблеми Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Pumpe Düse: повреда в задвижването на маслената помпа.
За 2.0 TDI Pumpe Düse 140 PS (код на двигателя: BKP) и 2.0 TDI Pumpe Düse 170 PS (код на двигателя: BMR) -
Двигателите преди 2006 г. имат верижно задвижване към маслената помпа; и,
Двигателите след 2006 г. използват къс шестоъгълен вал, който се задвижва от балансиращите валове.

За двата вида двигатели, обаче, има съобщения за повреда на задвижването с маслена помпа, която причинява липса на смазване и сериозни повреди на двигателя. Имайте предвид обаче, че този проблем не засяга:
Двигателите BKD, AZV и BMN 2.0 TDI Pumpe Düse се използват в моделите Skoda Octavia, Audi A3, Volkswagen Golf и Seat. Тези двигатели нямат балансиращи валове;
Дизеловите двигатели за дизелово впръскване на Volkswagen.
Предварително 2006 2.0 TDI Pumpe Düse двигатели (BKP и BMR): верижно задвижване и отказ на маслена помпа
За двигателите преди 2.0 TDI Pumpe Düse, верижното задвижване може да прихване. За тези двигатели, усукващите колебания, причинени от балансиращите валове, унищожават съединителя на маслената помпа и верижното задвижване към балансиращите валове. За повече информация относно този проблем, моля вижте проблемите с 2.0 TDI маслена помпа / балансиращ вал и youtube видео по-долу.
Пост-2006 2.0 TDI Pumpe Düse двигатели (BKP и BMR): отказ на маслена помпа
За двигателите след 2.0 TDI Pumpe Düse след 2006 г., шестоъгълният ключ, който се монтира в зъбното колело - което управлява един от балансиращите валове - е 77 mm дълъг и тази недостатъчна дължина причинява частична игра. С течение на времето пиковете на шестоъгълния вал се закръгляват, което води до загуба на задвижване на маслената помпа - това трябва да доведе до светване на предупредителната светлина на арматурното табло и е изключително важно двигателят да се изключи, за да се предотврати сериозна повреда на двигателя и турбокомпресор.

Отказани са 55 000 километра, но неуспехите при километри над 80 000 километра са по-чести. След това Volkswagen замени 77 mm дълъг шестоъгълен ключ със 100 mm дълъг ключ, за да елиминира играта.
Проблеми 2008-12 Volkswagen Passat B6 118TSI и 147TSI: отказ на фиксатора на обтегача на веригата.
За 1.8 TFSI / TSI и 2.0 TFSI / TSI EA888 двигатели, които са били произведени от 2008 г. до 1 май 2012 г., фиксаторът на обтегача на веригата е бил податлив на повреда. Ако това се случи, буталата и клапаните могат да се сблъскат и да причинят сериозни повреди на двигателя. Верижните обтегачи могат да се провалят още на 30 000 километра и се препоръчва собствениците да разполагат с най-новия фиксатор на обтегача на веригата като превантивна мярка. За австралийски доставки засегнатите превозни средства включват:
Volkswagen Passat B6 118TSI (код на двигателя: CDAA), наличен от 2010 до 2012 г .; и,
Volkswagen Passat B6 147TSI (код на двигателя: CAWB), наличен от 2008 до 2010 година.
Заден план
Натягащото устройство на веригата на разпределителния вал използва налягане на маслото, за да поддържа напрежението. Когато нямаше или имаше ниско налягане на маслото, опъващото устройство щеше да падне назад върху храповия механизъм, за да поддържа напрежението. Храповият механизъм обаче може да се изплъзне и да освободи напрежението на веригата - това ще доведе до движение на веригата върху зъбните колела и ще пропусне няколко зъба, преди да се натрупа достатъчно налягане на маслото за опъване на веригата. С прескачане на зъбите времето на разпределителния вал на двигателя се променя и ECU ще продължи да регулира времето за разпределение на разпределителния вал - като цяло, това предизвиква грубо движение или автомобилът няма да започне. Разбираемо е, че ако веригата пропусне около шест зъба, тогава буталата могат да се сблъскат с клапаните в главата на цилиндъра, така че двигателят трябва да бъде възстановен или заменен.
Симптоми
Симптомите на неуспешен фиксатор на обтегача на веригата включват:
Двигателят няма да започне;
При пускане в експлоатация се чува шум от двигателния отсек за няколко секунди (докато се натрупа достатъчно налягане на маслото);
Осветяването на светлината за „проверка на двигателя“, която може да бъде придружена от грешки във времето на разпределителния вал; и,
Прекъсвания (ако клапаните са огънати).
Допълнителни ревизии
Номерът на детайла за оригиналния фиксатор на обтегача на веригата е 06H 109 467 AB. Докато в двигателите, построени от 17 май 2010 г., за първи път е въведена ревизирана система за обтягане на веригата и е въведена втора ревизия за двигатели, построени от декември 2011 г., това е третата ревизия на държача - номер на част 06K 109 467 K - който е въведен за двигатели построена от 1 май 2012 г., която реши проблема. За повече информация относно този проблем, моля, вижте Форума на Golf GTi UK: Неуспех при натягане на веригата.
Проблеми Volkswagen B6 Passat: електрическа ръчна спирачка.
Volkswagen B6 Passat има електрическа ръчна спирачка ("e-brake"), която работи чрез използване на електрически мотор за задвижване на гайка / винт за натискане на спирачната накладка върху диска. При B6 Passat ръчната спирачка може да спре да работи така, че ръчната спирачка да не може да бъде задействана или изключена; когато това се случи, индикаторът за неизправност на електромеханичната паркинг спирачка (EPB) в инструмента ще светне. Има поне четири причини за електрическа повреда при паркиране.
1. Неизправен превключвател на ръчната спирачка
В повечето случаи причината за проблеми с електрическата ръчна спирачка се дължи на повреда на превключвателя. Впоследствие Volkswagen издаде актуализиран превключвател на ръчната спирачка, който имаше номер на част 3C0 927 225C REH. Моля, обърнете внимание, че подмяната на неуспешен превключвател може да доведе до софтуерен проблем в модула за управление на EPB след смяна на превключвателя. За повече информация, моля, вижте техническия бюлетин за превключване за паркиране: Volkswagen B6 Passat.
2. Отказ на електродвигателя
Електрическата ръчна спирачка може да се повреди поради пукнатини в корпуса на електрическия двигател, които позволяват проникване на вода и причинява блокиране на двигателя (поради корозия или замръзване на водата).
3. Корозия на лагерите
Електрическата ръчна спирачка може също да не успее да се освободи поради проникване на вода и последващата корозия на лагерите в цилиндъра - това може да се случи, защото Volkswagen посочи екранирани, а не уплътнени лагери.
4. Условия за употреба
При определени условия ЕПВ ще проведе самостоятелно тестване, при което спирачните апарати ще бъдат отворени и затворени веднъж. Ако самотестът беше извършен, когато спирачките бяха горещи, диагностичните кодове за неизправности (DTCs) можеха да се съхранят в блока за управление на електромеханичната ръчна спирачка (EPB), въпреки че нямаше грешка в системата. За да разрешите този проблем:
Изключете запалването;
Рестартирайте превозното средство;
Преместете превключвателя на ръчната спирачка в двете посоки (дръпнете, за да задействате ръчната спирачка, натиснете, за да освободите ръчната спирачка); и,
Индикаторът за неизправност на EPB ще се изключи и ръчната спирачка може отново да се използва нормално.
Ако това не възстанови функционалността на ръчната спирачка, версията на софтуера трябваше да бъде актуализирана.
Проблеми 2008-10 Volkswagen Passat B6 147TSI: дрънкалка за отпадъци.
През август 2010 г. Volkswagen Group of America издаде технически бюлетин 2024061 за превозни средства с 2.0-литров турбо бензинов двигател; докато бюлетинът идентифицира 2.0 TFSI двигатели с кодовете CBFA и CCTA, бюлетинът също се разбира като приложим за двигателите CAWB, CCZA и CCZB и следователно включва Volkswagen Mk.6 Passat 147TSI, който се предлага в Австралия с двигател CAWB от август 2008.

При тези превозни средства водачът може да чуе шумния шум от двигателя или изпускателния двигател при ускоряване и с обороти на двигателя в диапазона от 1800-3000 об / мин. За да диагностицира, че шумът се разресва от турбокомпресора,
Турбокомпресорът трябва да се проверява за вътрешни или външни повреди;
Ако няма повреда, превозното средство трябва да бъде взето за тест драйв. Дрънкащият шум обикновено може да бъде възпроизведен, когато се движи с умерен наклон, започвайки от 56 км / ч на четвърта предавка и ускорявайки през диапазона на оборотите от 1800-3000 об / мин при умерена до тежка скорост;
Веднъж установено, теглото на колелото с две унции трябваше да бъде приложено към пръта за задвижващия механизъм за отпадъчни клапани и друго тестово задвижване. Ако шумоленето е по-тихо или е променено в терена, това показва, че шумът се дължи на пулсации на отработените газове, които причиняват вибрациите на клапата за отпадъци и задвижващия прът при въвеждането на налягане.

За да се фиксира, към края на задвижващия механизъм на отводнителния капак трябва да се монтира резервна скоба (част № 06J145220A). Както е показано в видеоклипа HumbleMechanic по-долу, обаче, клипът само предотвратява дрънченето на разтоварване в това място.
Проблеми Volkswagen Passat B6 3.6 FSI: въглеродни отлагания (натрупване) на всмукателните клапани.
Бензиновите двигатели с директно впръскване на Volkswagen (като например Passat's 3.6 FSI) се считат за податливи на натрупване на въглеродни отлагания (или натрупване) на всмукателните клапани. При тези бензинови двигатели с директно впръскване, въглеродните отлагания могат да се натрупват върху стеблото и гърлото на всмукателния клапан поради:
изпаряване на масло, което не е уловено от масления сепаратор; или
неизгорели гориво и изгорели газове, които излизат от буталните пръстени и влизат в картера ("издухване").
Тъй като двигателите с директно впръскване не пръскат горивото от задната страна на всмукателните клапани, свойствата на перилните препарати на горивото не могат да премахнат натрупването на въглерод (както се случва в двигателите с впръскване на портове). Симптомите на въглеродни отлагания на всмукателния клапан включват трудност при стартиране на автомобила (твърд старт), неправилно запалване и кодове на двигатели с прекъсване на запалването и намалена работа на двигателя. Потенциално, тези отлагания могат да доведат до повреда на каталитичния конвертор и за турбокомпресора, когато самите турбокомпресори се разрушат и влизат в изпускателната тръба. За да отстраните отлаганията на въглерода, всмукването трябва да се отстрани и клапаните да се почистят ръчно. За да се намали разпространението на въглеродните натрупвания, обичайната следпродажбена мярка е монтирането на консервна кутия за петролни пари. Капачката може да получи замърсен въздух от картера чрез вентила за положителна вентилация на картера (PCV), филтрира го и го връща към всмукателния колектор чрез PCV порта.
 Volkswagen Passat B6 Bri4kabg
Проблеми Volkswagen САЩ: DQ250 DSG грешка и удължена гаранция.
През декември 2009 г. Фолксваген САЩ стартира „Кампания за удовлетвореност на клиентите“ за 2007-2009 г. за моделните години на Volkswagen, която има шестстепенни DSG трансмисии.
Неизправен компонент и резки превключвания
Според Volkswagen, шестстепенните DQ250 DSG трансмисии на ограничен брой автомобили от 2007-09 година на Volkswagen са имали дефектен компонент в предавателния механизъм на Mechatronic. Конкретно, втулките на два соленоидни клапана вътре в мехатронното устройство могат да носят преждевременно, което води до по-малко гладко функциониране на съединителите вътре в трансмисията и осигуряване на резки превключвания на предавките. Според Volkswagen превозното средство остава безопасно за шофиране, тъй като не засяга движението на превозното средство напред или назад. Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen ще замени мехатронните устройства, които бяха идентифицирани като дефектни от диагностичния инструмент на Volkswagen.
Разширена гаранция на DSG
Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen удължи гаранцията за предаването на DQ250 DSG на десет години или 160 000 километра - в зависимост от това кое от двете настъпи първо - от първоначалната дата на експлоатация на превозното средство. Датата „в експлоатация“ се определя като дата, на която превозното средство е доставено на първоначалния купувач / лизингополучател или, ако превозното средство е демонстратор, датата, на която превозното средство е започнало услугата.

Съгласно удължената гаранция, дилърът на Volkswagen е отговорен за диагностицирането и ремонта на трансмисията DSG без разходи за собственика, при условие че превозното средство се поддържа в съответствие с изискванията в ръководството на собственика.
Проблеми Фолксваген Пасат B6 TDI: NOx емисии "поражение устройство".
Предаваните от Австралия автомобили Volkswagen B6 Passat, задвижвани от 2.0-литрови дизелови двигатели, които бяха на разположение за продажба от 2008 до 2015 г., имаха софтуер в електронния контролен модул (ECM), който можеше да усети - чрез сензори, измерващи положението на волана, превозното средство скорост, продължителност на работа на двигателя и барометрично налягане - когато превозното средство е подложено на изпитване за емисии. След това ЕСМ ще проведе „калибриране на диоди“, за да произведе по-ниски емисии на азотен оксид по време на изпитването. Във всички останали случаи ЕСМ би провел отделно „калибриране на пътя“, което намалява ефективността на системата за контрол на емисиите, по-специално селективната каталитична редукция (SCR) или бедния NOx капан.

Въз основа на тестовете, проведени от EPA и Кабинета на въздушните ресурси в Калифорния (CARB), емисиите на NOx за „калибриране на пътищата“ бяха 10 до 40 пъти по-високи от стандартите на САЩ - това доведе Агенцията за опазване на околната среда на САЩ (EPA) да издаде известие нарушение по Закона за чистотата на въздуха. В резултат на това тези превозни средства не отговарят на екологичните стандарти, заявени от Volkswagen.
Проблеми 2005-07 Volkswagen B6 Passat с дизелов двигател: повреда на горивната помпа.
През 2008 г. Volkswagen UK издаде „действие без код“ за превозни средства на Volkswagen Passat, които са произведени от 24 декември 2005 г. до 23 август 2007 г. В засегнатите автомобили на Volkswagen Passat горивната помпа може да се провали и да причини загуба на мощност на двигателя (NCA / 2008/016).
Проблеми и неизправности: Volkswagen B6 Passat.
Светлината за "проверка на двигателя" може да светне поради неизправност в системата за изпарителни емисии, която изисква линиите да се издухат и да се смени клапанът за продухване.
Течността на трансмисията може да изтече от линиите на охладителя за течности поради дефектни О-пръстени.
Шумът от задните пружини може да се фиксира чрез смяна на поцинкованата пружина с гумено покритие.
Предупредителната светлина на въздушната възглавница може да светне поради високо съпротивление в конектора под седалката на водача и / или пътника; ако е така, конекторът трябва да бъде сменен.
Възможно е климатикът да стане постепенно по-топъл поради неправилен температурен сензор, който да доведе до замръзване на изпарителя.
Когато е монтирано, спътниковата навигационна система може да развие няколко неизправности (т.е. няма карта, нечувствителен звук и т.н.) и изисква софтуерът да бъде надстроен.