Мнение Vw Passat B6 - Automoto.bg

Мнение Vw Passat B6 - Automoto.bg
Мнение 2009-11 Volkswagen Passat B6 2.0 TDI: потенциално изтичане на гориво.
През февруари 2012 г. беше издадено съобщение за моделите Volkswagen Passat B6, оборудвани с 2.0-литрови турбодизелови двигатели и произведени между 2009 и 2011 г. В тези превозни средства импулсите на впръскване на гориво на двигателя можеха да съвпаднат с естествената честота на инжекторната линия, произвеждайки резонанс, който създава допълнително напрежение в горивния тръбопровод. В резултат на това инжекционната линия за цилиндъра с номер две може да развие малки пукнатини и да причини изтичане на гориво. При наличие на източник на запалване може да се получи пожар. За да се фиксира, Volkswagen инсталира подобрена линия за инжектиране на гориво за броя на двата цилиндъра и вибрациите на всички инжекторни линии (PRA 2012/13017).
Мнение 2008-09 Volkswagen Passat B6: DQ250 DSG - трептене, загуба на мощност и отворен съединител.
През юни 2013 г. бе издадено изземване за автомобили Volkswagen Passat B6, които имаха шестстепенни предавателни кутии DQ250 (DSG); AustralianCar.Reviews разбира, че припомнените превозни средства са произведени от 1 септември 2008 г. до 31 август 2009 г. В тези превозни средства кабелната система на датчика за температура в трансмисията може да има недостатъчно прегънати съединителни проводници. Това може да причини температурния датчик да установи неправилно високите температури на маслото на предавателната кутия и да активира защитната функция на съединителя - това ще осветява мигаща предупредителна светлина и причинява 1) трептене на автомобила, 2) намаляване на въртящия момент на двигателя и 3) отваряне на съединителя (като че ли предавателната кутия е „неутрална“). По този начин загубата на мощност на колелата може да представлява опасност за пътниците в превозното средство и други участници в движението. За напомнените превозни средства Volkswagen предостави софтуерна актуализация за блока за управление на скоростната кутия (PRA 2013/13625).
Мнение 2008-11 Volkswagen Passat B6: DQ200 DSG и загуба на мощност.
През юни 2013 г. беше издадено изземване за превозни средства Volkswagen Passat B6, които бяха оборудвани със седемстепенни предавателни кутии DQ200 (DSG) и произведени между юни 2008 г. и септември 2011 г. В тези превозни средства сярата в трансмисионното масло и неорганичната термостабилизаторът в пластмасовите части (йод) на мехатронното устройство може да причини метални повърхности да страдат от електролитна корозия, особено в условия с високи температури и влажност. Проводящите частици могат след това да се утаят между верижните пътеки на блока за управление и да предизвикат късо съединение и да издухат предпазителя на редуктора. Ако предпазителят трябваше да се взриви, съединителят щеше да се отвори и да се освободи, което щеше да доведе до внезапна и пълна загуба на мощност на колелата. Въпреки че други системи за превозни средства като управление и спиране ще продължат да функционират, загубата на енергия може да представлява опасност за пътниците и другите участници в пътното движение (PRA 2013/13626).
Мнение 2013 година модел Volkswagen Passat B6: DQ200 DSG и загуба на мощност.
През ноември 2013 г. беше издадено изземване за моделите на модела Volkswagen Passat B6 за 2013 г. със седемстепенни DQ200 DSG трансмисии. В тези превозни средства електролизата на серните съставки в синтетичното масло може да ги накара да се разделят и да се натрупват между пътищата на електрическите проводници. На свой ред, това може да създаде късо съединение и да изгори предпазителя на редуктора, което да доведе до пълно отваряне на съединителя. Докато по-голямата част от отказите са възникнали при стартиране, когато автомобилът е бил неподвижен, повреда, когато автомобилът е в движение, би довел до внезапна загуба на мощност на колелата. Всички други функции на превозното средство обаче ще останат активни. Като част от изземването, синтетичното трансмисионно масло трябваше да бъде заменено с минерално масло (PRA 2013/13835).
Мнение 2008-15 Volkswagen Passat B6 2.0 TDI: прекомерни емисии на NOx.
През октомври 2015 г. бе издаден отказ за 2008-15 Volkswagen Passat B6 с 2.0-литрови дизелови двигатели EA189. Според известието за изземване „нивата на емисии може да не отговарят на нормативните изисквания, когато засегнатото превозно средство се управлява при нормални условия“ (вж. „Дизелови двигатели: NOx емисии“ „поразяващо устройство“, по-долу). За 2.0-литровия двигател EA189 ще бъде въведена софтуерна актуализация, която ще се възползва от подобрената симулация на въздушни потоци вътре в системата за всмукване на въздух. Volkswagen се стреми да внедри софтуерната актуализация от януари 2016 г .; времето за инсталиране на актуализирания софтуер е около половин час.
Мнение 2011-12 модел година Volkswagen Passat B6: прегряване на релето на стартера.
През март 2018 г. беше издадено изземване за 2011 и 2012 г. „моделна година“ на Volkswagen Passat B6. При тези превозни средства, огъната или счупена пружина може да попречи на хлабината на шпиндела в релето на стартерния двигател. С течение на времето това може да доведе до блокиране, постоянен ток към стартера и прегряване на релето на стартера. Ако токът не е бил открит, прегряването на релето на стартера може да причини локално увреждане и възможен пожар на автомобила. За идентификационните номера на набраните превозни средства вижте PRA 2018/16669.
 Vw Passat B6 Bri4kabg
Мнение 2009-11 Volkswagen B6 Passat: Възстановяване на въздушна възглавница.
През декември 2018 г. беше издадена кампания за изземване 69Q7 за превозни средства на Volkswagen B6 Passat, които бяха на разположение за продажба в Австралия от 19 август 2009 г. до 30 август 2011 г. Тези превозни средства имаха въздушни възглавници Takata и пропелантните пластини в тези въздушни възглавници можеха да абсорбират влагата във времето. В случай на разгръщане на въздушната възглавница, прекомерното вътрешно налягане може да доведе до разкъсване на корпуса на металния нагнетател и метални частици, които могат да бъдат прожектирани през възглавницата на въздушните възглавници към пътниците на превозните средства - тези фрагменти представляват риск от сериозно нараняване и фаталност. За VIN на изведените превозни средства, моля вижте PRA 2018/17197.
Мнение 2010-16 Volkswagen B7 Passat: Възстановяване на въздушна възглавница.
През февруари 2019 г. беше издадена кампания за изземване 69Q7 за автомобили Volkswagen B7 Passat, доставени в Северна територия, Куинсланд и Западна Австралия от 1 юни 2010 г. до 1 януари 2016 г. Воланът в тези превозни средства съдържаше въздушни възглавници на Таката и с течение на времето гориво вафли вътре в въздушната възглавница могат да абсорбират влагата. В случай на разгръщане на въздушната възглавница, това може да предизвика прекомерен натиск в корпуса на надувателя за метални въздушни възглавници, така че да може да експлодира и да прожектира метални фрагменти през възглавницата на въздушните възглавници и в кабината на автомобила. Тези метални фрагменти имат потенциала да причинят сериозно нараняване или фаталност. За VIN на изведените превозни средства, моля вижте PRA 2019/17348.