Проблеми Vw Golf 7 GTi - Automoto.bg

Проблеми Vw Golf 7 GTi - Automoto.bg

Проблеми 2016 модел година Volkswagen Golf 7 GTi: заключването за деца може да не работи.
През юни 2016 г. беше издадено изземване за някои модели „моделна година“ на Volkswagen Mk.7 Golf GTi за 2016 г., тъй като задържащият лост на детската брава бе повреден по време на производствения процес и може да се счупи. В резултат на това активното заключване за деца може да бъде незабележимо изключено - това може да позволи на детето да отвори задната врата отвътре, когато се появи заключване за деца. Като такова, това състояние може да увеличи риска от нараняване на пътниците в превозните средства (PRA 2016 / 15463PRA 2016/15463).
Проблеми 2016 и 2017 моделна година Volkswagen Golf 7 GTI: неправилни етикети за гуми.
През март 2017 г. беше издадено изземване за автомобилите Volkswagen Golf за 2016 и 2017 година, тъй като те могат да имат етикети на табелки за гуми, които показват грешни спецификации за колелата и гумите. Ако на превозното средство са монтирани грешни комбинации от колела и гуми, това може да повлияе неблагоприятно върху управлението на превозното средство - това може да представлява опасност за пътниците и пътниците. За идентификационните номера на превозните средства, които са били изтеглени от Volkswagen, моля вижте PRA 2017/15955.
Проблеми 2017 модел година Volkswagen Golf 7 GTi: въздушните възглавници и / или обтегачи на колани може да не се разгърнат.
През април 2017 г. бе издадено изземване за автомобили Volkswagen Golf 7 GTi за 2017 г. В случай на сблъсък промените в съотношението на сместа на горивото за въздушните възглавници и обтегачите на коланите могат да ги предпазят от разгръщане; ако не се разгърне, това би увеличило риска от нараняване на обитателите. За идентификационните номера на набраните превозни средства, моля вижте PRA 2017/16019.
Проблеми Volkswagen Golf 7 GTi: отказ на турбокомпресора.
За Volkswagen Mk.7 Golf GTi и GTi Performance автомобили, произведени през 2013 и 2014 г., турбокомпресорът е бил податлив на повреда. По-конкретно, работата на системата за спиране / стартиране може да причини липса на смазване, така че лагерите да могат да прегреят; аксиалният вал може след това да щракне, а лопатките на турбините да се счупят и да влязат в двигателя. Ако турбокомпресорът се провали, водачът ще изпита внезапна загуба на мощност. Турбокомпресорите, които са били податливи на повреда, имат следните номера на части:
06K 145 702 К (първа ревизия);
06K 145 702 Q (втора ревизия); и,
06K 145 702 R (трета редакция).
Номерът на частта за четвъртия ревизиран турбокомпресор, разработен за преодоляване на тези откази, е 06K 145 702 T; разбира се, че този турбокомпресор е въведен в производство около средата на 2014 г.
Проблеми Volkswagen Golf 7 GTi: тропащ шум от задното окачване.
При Volkswagen Golf 7 GTi превозни средства, които имат независимо задно окачване, има съобщения за силен шум от задното окачване, когато превозното средство се движи със скорост до 50 км / ч; Шумът също е описан като „кухо пукане“ и е близък до „дървените трупи“.

Шумът от задното окачване се дължи на прекомерната игра в задните амортисьори на Sachs, където буталният прът навлиза в барабана на амортисьора. Въпреки че Volkswagen твърди, че е въвел „ревизиран“ амортисьор през 2013 г., шумът от окачването продължава да се появява в Volkswagen Golf Mk.7 след 2013 година. За да се коригира шума, се препоръчва стандартните амортисьори Sachs да бъдат заменени с амортисьори Bilstein (номер на частта BLS19-230559).

В жалба до Службата за финансов омбудсман на Обединеното кралство (Референтен номер DRN4049309), Volkswagen Financial Services UK признава, че съществува „известен проблем“ със шума от задното окачване. Освен това финансовият омбудсман стигна до заключението, че шумът от задното окачване е „призната производствена грешка“, която присъства в превозното средство след продажбата му.