Проблеми Vw Golf 6 GTi - Automoto.bg

Проблеми Vw Golf 6 GTi - Automoto.bg

Проблеми 2008-09 Volkswagen Golf 6 GTi с 6sp DQ250 DSG: загуба на задвижване.
През юни 2013 г. бе издадено изземване за Volkswagen Golf 6 GTI, който имаха шестстепенни DQ250 Direct Shift Gearbox (DSG. В тези превозни средства кабелната система на датчика за температура в трансмисията може да има недостатъчно прегънати съединителни проводници. Това може да причини температурния датчик да установи неправилно високите температури на маслото на предавателната кутия и да активира защитната функция на съединителя - това ще осветява мигаща предупредителна светлина и причинява 1) трептене на автомобила, 2) намаляване на въртящия момент на двигателя и 3) отваряне на съединителя (като че ли предавателната кутия е „неутрална“). По този начин загубата на мощност на колелата може да представлява опасност за пътниците в превозното средство и други участници в движението. За напомнените превозни средства Volkswagen предостави софтуерна актуализация за блока за управление на скоростната кутия (PRA 2013/13625).
Проблеми 2009 и 2010 модел година Volkswagen Golf 6 GTI: ABS и ESC може да не работят.
През март 2017 г. беше издадено изземване за 2009 и 2010 година на моделите Volkswagen Golf. При тези превозни средства термичното претоварване в блока за управление на ABS / ESC може да прекъсне токовия поток и това може да попречи на системите ABS и ESC да функционират според предназначението; предупредителна светлина също ще светне на арматурното табло. В критични ситуации на шофиране, липсата на ABS и ESC може да увеличи риска от сблъсък и нараняване на пътниците в автомобила. Като част от изземването, софтуерът за блока за управление ABS / ESC ще бъде актуализиран, за да се проверява редовно работата на устройството (PRA 2017/15956).
Проблеми 2011-12 година Volkswagen Golf 6 GTi: прегряване на релето на стартера.
През март 2018 г. беше издадено изземване за 2011 и 2012 г. „моделна година“ на Volkswagen Golf 6 GTi. При тези превозни средства, огъната или счупена пружина може да попречи на хлабината на шпиндела в релето на стартерния двигател. С течение на времето това може да доведе до блокиране, постоянен ток към стартера и прегряване на релето на стартера. Ако токът не е бил открит, прегряването на релето на стартера може да причини локално увреждане и възможен пожар на автомобила. За идентификационните номера на набраните превозни средства вижте PRA 2018/16669.
Проблеми 2009-12 Volkswagen Golf 6 GTi: Възстановяване на въздушна възглавница.
През декември 2018 г. кампания за изземване 69Q7 е издадена за Volkswagen Golf 6 GTi превозни средства, които са били на разположение за продажба в Австралия от 6 февруари 2009 г. Тези превозни средства имат въздушни възглавници Takata и пропелентните пластини в тези въздушни възглавници могат да абсорбират влагата във времето. В случай на разгръщане на въздушната възглавница, прекомерното вътрешно налягане може да доведе до разкъсване на корпуса на металния нагнетател и метални частици, които могат да бъдат прожектирани през възглавницата на въздушните възглавници към пътниците на превозните средства - тези фрагменти представляват риск от сериозно нараняване и фаталност. За VIN на изведените превозни средства, моля вижте PRA 2018/17197.
Проблеми 2008-12 Volkswagen Golf 6 GTi: отказ на фиксатора на обтегача на веригата
За 1.8 TFSI / TSI и 2.0 TFSI / TSI EA888 двигатели - като например 2.0 TFSI на Volkswagen Golf 6 GTi (код на двигателя: CCZB) - които са били произведени от 2008 г. до 1 май 2012 г., фиксаторът на обтегача на веригата е бил податлив на повреда. Ако това се случи, буталата и клапаните могат да се сблъскат и да причинят сериозни повреди на двигателя. Верижните обтегачи могат да се провалят още на 30 000 километра и се препоръчва собствениците да разполагат с най-новия фиксатор на обтегача на веригата като превантивна мярка.
Заден план
Натягащото устройство на веригата на разпределителния вал използва налягане на маслото, за да поддържа напрежението. Когато нямаше или имаше ниско налягане на маслото, опъващото устройство щеше да падне назад върху храповия механизъм, за да поддържа напрежението. Храповият механизъм обаче може да се изплъзне и да освободи напрежението на веригата - това ще доведе до движение на веригата върху зъбните колела и ще пропусне няколко зъба, преди да се натрупа достатъчно налягане на маслото за опъване на веригата. С прескачане на зъбите времето на разпределителния вал на двигателя се променя и ECU ще продължи да регулира времето за разпределение на разпределителния вал - като цяло, това предизвиква грубо движение или автомобилът няма да започне. Разбираемо е, че ако веригата пропусне около шест зъба, тогава буталата могат да се сблъскат с клапаните в главата на цилиндъра, така че двигателят трябва да бъде възстановен или заменен.
Симптоми
Симптомите на неуспешен фиксатор на обтегача на веригата включват:
Двигателят няма да започне;
При пускане в експлоатация се чува шум от двигателния отсек за няколко секунди (докато се натрупа достатъчно налягане на маслото);
Осветяването на светлината за „проверка на двигателя“, която може да бъде придружена от грешки във времето на разпределителния вал; и,
Прекъсвания (ако клапаните са огънати).
Допълнителни ревизии
Номерът на детайла за оригиналния фиксатор на обтегача на веригата е 06H 109 467 AB. Докато в двигателите, построени от 17 май 2010 г., за първи път е въведена ревизирана система за обтягане на веригата и е въведена втора ревизия за двигатели, построени от декември 2011 г., това е третата ревизия на държача - номер на част 06K 109 467 K - който е въведен за двигатели построена от 1 май 2012 г., която реши проблема. За повече информация относно този проблем, моля, вижте Форума на Проблеми VW Golf 6 GTi UK: Неуспех при натягане на веригата.
Неизправен компонент и резки превключване на предавките
Според Volkswagen, шестстепенните DQ250 DSG трансмисии на ограничен брой автомобили от 2007-09 година на Volkswagen са имали дефектен компонент в предавателния механизъм на Mechatronic. Конкретно, втулките на два соленоидни клапана вътре в мехатронното устройство могат да носят преждевременно, което води до по-малко гладко функциониране на съединителите вътре в трансмисията и осигуряване на резки превключвания на предавките. Според Volkswagen превозното средство остава безопасно за шофиране, тъй като не засяга движението на превозното средство напред или назад. Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen ще замени мехатронните устройства, които бяха идентифицирани като дефектни от диагностичния инструмент на Volkswagen.
Разширена гаранция на DSG
Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen удължи гаранцията за предаването на DQ250 DSG на десет години или 160 000 километра - в зависимост от това кое от двете настъпи първо - от първоначалната дата на експлоатация на превозното средство. Датата „в експлоатация“ се определя като дата, на която превозното средство е доставено на първоначалния купувач / лизингополучател или, ако превозното средство е демонстратор, датата, на която превозното средство е започнало услугата.

Съгласно удължената гаранция, дилърът на Volkswagen е отговорен за диагностицирането и ремонта на трансмисията DSG без разходи за собственика, при условие че превозното средство се поддържа в съответствие с изискванията в ръководството на собственика.
Проблеми 2009-10 Volkswagen Golf 6 GTi: дрънкалка за отпадъци.
През август 2010 г. Volkswagen Group of America издаде технически бюлетин 2024061 за превозни средства с 2.0-литров турбо бензинов двигател; докато бюлетинът идентифицира 2.0 TFSI двигатели с кодовете CBFA и CCTA, бюлетинът също се разбира като приложим за двигателите CAWB, CCZA и CCZB и следователно включва Volkswagen Golf 6 GTi, който се предлага в Австралия с двигател CCZB от 2009 г. ,

При тези превозни средства водачът може да чуе шумния шум от двигателя или изпускателния двигател при ускоряване и с обороти на двигателя в диапазона от 1800-3000 об / мин. За да диагностицира, че шумът се разресва от турбокомпресора,
Турбокомпресорът трябва да се проверява за вътрешни или външни повреди;
Ако няма повреда, превозното средство трябва да бъде взето за тест драйв. Дрънкащият шум обикновено може да бъде възпроизведен, когато се движи с умерен наклон, започвайки от 56 км / ч на четвърта предавка и ускорявайки през диапазона на оборотите от 1800-3000 об / мин при умерена до тежка скорост;
Веднъж установено, теглото на колелото с две унции трябваше да бъде приложено към пръта за задвижващия механизъм за отпадъчни клапани и друго тестово задвижване. Ако шумоленето е по-тихо или е променено в терена, това показва, че шумът се дължи на пулсации на отработените газове, които причиняват вибрациите на клапата за отпадъци и задвижващия прът при въвеждането на налягане.

За да се фиксира, към края на задвижващия механизъм на отводнителния капак трябва да се монтира резервна скоба (част № 06J145220A). Както е показано в видеоклипа HumbleMechanic по-долу, обаче, клипът само предотвратява дрънченето на разтоварване в това място.
Неуспех на пакет на рулони
За Golf GTi има съобщения за изтичане на петрол в намотките и причиняването им да се провалят.
Проблеми и недостатъци: Volkswagen Golf 6 GTi.
Липсата на дренаж може да доведе до натрупване на дъждовна вода в дъното на вратите.
Алармата може да бъде изключена без видима причина - за този проблем е налична актуализация на софтуера.