Проблеми VW Golf 5 1.4 FSI, 2.0 TSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI - Automoto.bg

Проблеми VW Golf 5 1.4 FSI, 2.0 TSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI - Automoto.bg

Проблеми Volkswagen Golf 5 1.9 TDI: горивната помпа може да се счупи.
През март 2005 г. бе издадено изземване за Volkswagen Golf 5 с 1.9-литрови турбодизелови двигатели. В тези превозни средства горивната помпа може да се счупи поради производствена повреда - в резултат на това корпусът на помпата не е бил достатъчно затегнат и може да се появи теч на дизелово гориво (PRA 2005/7612).
Проблеми 2009-10 Volkswagen Golf 5 2.0 TDI: потенциално изтичане на дизелово гориво
През февруари 2012 г. беше издадено съобщение за моделите Volkswagen 5 Golf, оборудвани с 2.0-литрови турбодизелови двигатели и произведени между 2009 и 2010 г. В тези превозни средства импулсите на впръскване на горивото на двигателя може да съвпаднат с естествената честота на инжекторната линия , произвеждащи резонанс, който създава допълнително напрежение в горивния тръбопровод. В резултат на това инжекционната линия за цилиндъра с номер две може да развие малки пукнатини и да причини изтичане на гориво. При наличие на източник на запалване може да се получи пожар. За да се фиксира, Volkswagen инсталира подобрена линия за инжектиране на гориво за броя на двата цилиндъра и вибрациите на всички инжекторни линии (PRA 2012/13017).
Проблеми Volkswagen Golf 5 с DQ250 DSG: загуба на задвижване / мощност.
През юни 2013 г. бе издадено изземване за Volkswagen 5 Golf, който имаше шестстепенни DQ250 Direct Shift Gearbox (DSG); AustralianCar.Reviews разбира, че припомнените превозни средства са произведени от 1 септември 2008 г. до 31 август 2009 г. В тези превозни средства кабелната система на датчика за температура в трансмисията може да има недостатъчно прегънати съединителни проводници. Това може да причини температурния датчик да установи неправилно високите температури на маслото на предавателната кутия и да активира защитната функция на съединителя - това ще осветява мигаща предупредителна светлина и причинява 1) трептене на автомобила, 2) намаляване на въртящия момент на двигателя и 3) отваряне съединителя (като че ли предавателната кутия е „неутрална“). По този начин загубата на мощност на колелата може да представлява опасност за пътниците в превозното средство и други участници в движението. За напомнените превозни средства Volkswagen предостави софтуерна актуализация за блока за управление на скоростната кутия (PRA 2013/13625).
Проблеми 2009 и 2010 модел година Volkswagen Golf 5: ABS и ESC може да не работят
През март 2017 г. беше издадено изземване за 2009 и 2010 година на моделите Volkswagen Golf. При тези превозни средства термичното претоварване в блока за управление на ABS / ESC може да прекъсне токовия поток и това може да попречи на системите ABS и ESC да функционират според предназначението; предупредителна светлина също ще светне на арматурното табло. В критични ситуации на шофиране, липсата на ABS и ESC може да увеличи риска от сблъсък и нараняване на пътниците в автомобила. Като част от изземването, софтуерът за блока за управление ABS / ESC ще бъде актуализиран, за да се проверява редовно работата на устройството (PRA 2017/15956).
Проблеми VW Golf 5 1.4 Двигател Twincharger (TSI): опъната верига за синхронизиране.
В статия на autobild.de, публикувана през април 2012 г., служител на Volkswagen призна, че 1.4-инчовият „Twincharger“ TSI двигател е податлив на опънати вериги за синхронизация. Според Volkswagen, носените инструменти за щамповане са:
Отворите във веригата свързват, за да пропуснат целевите производствени отклонения; и,
Малки разкъсвания на верижните звена, които биха предизвикали абразивно износване на веригата за управление.
Ако цепната верига е опъната, промяната на времето на разпределителния вал на двигателя може да доведе до сблъскване на клапаните и буталата, така че двигателят трябва да се реконструира или замени. Често срещан симптом на разтегнатата верига на времето е шумът от двигателния отсек (вижте видеото по-долу).

Разбираемо е, че производственият дефект е отстранен за двигателите 1.4 TwinShell след 1.4 2012 г., въпреки че Volkswagen не е определил датите на производство или кодовете на двигателите на засегнатите двигатели. Като такъв, 125 kW 1.4 TSI BLG двигател във Volkswagen 5 Golf GT и GT Sport може да бъде податлив на този проблем. Според Volkswagen, броят на лошо произведените вериги е в „ниските стотици“.


Въглеродни отлагания (натрупване) на смукателните клапани
Бензиновите двигатели на Volkswagen с директно впръскване (като например 2.0 FSI на Golf) се считат за податливи на натрупване на въглеродни отлагания (или натрупване) на всмукателните клапани. При тези бензинови двигатели с директно впръскване, въглеродните отлагания могат да се натрупват върху стеблото и гърлото на всмукателния клапан поради:
изпаряване на масло, което не е уловено от масления сепаратор; или
неизгорели гориво и изгорели газове, които излизат от буталните пръстени и влизат в картера ("издухване").
Тъй като двигателите с директно впръскване не пръскат горивото от задната страна на всмукателните клапани, свойствата на перилните препарати на горивото не могат да премахнат натрупването на въглерод (както се случва в двигателите с впръскване на портове). Симптомите на въглеродни отлагания на всмукателния клапан включват трудност при стартиране на автомобила (твърд старт), неправилно запалване и кодове на двигатели с прекъсване на запалването и намалена работа на двигателя. Потенциално, тези отлагания могат да доведат до повреда на каталитичния конвертор и за турбокомпресора, когато самите турбокомпресори се разрушат и влизат в изпускателната тръба. За да отстраните отлаганията на въглерода, всмукването трябва да се отстрани и клапаните да се почистят ръчно. За да се намали разпространението на въглеродните натрупвания, обичайната следпродажбена мярка е монтирането на консервна кутия за петролни пари. Капачката може да получи замърсен въздух от картера чрез вентила за положителна вентилация на картера (PCV), филтрира го и го връща към всмукателния колектор чрез PCV порта.
Volkswagen САЩ: DQ250 DSG грешка и удължена гаранция.
През декември 2009 г. Фолксваген САЩ стартира „Кампания за удовлетвореност на клиентите“ за 2007-2009 г. за моделните години на Volkswagen, която има шестстепенни DSG трансмисии.
Неизправен компонент и резки превключвания на предавките
Според Volkswagen, шестстепенните DQ250 DSG трансмисии на ограничен брой автомобили от 2007-09 година на Volkswagen са имали дефектен компонент в предавателния механизъм на Mechatronic. Конкретно, втулките на два соленоидни клапана вътре в мехатронното устройство могат да носят преждевременно, което води до по-малко гладко функциониране на съединителите вътре в трансмисията и осигуряване на резки превключвания на предавките. Според Volkswagen превозното средство остава безопасно за шофиране, тъй като не засяга движението на превозното средство напред или назад. Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen ще замени мехатронните устройства, които бяха идентифицирани като дефектни от диагностичния инструмент на Volkswagen.
Разширена гаранция на DSG
Като част от кампанията за удовлетвореност на клиентите, Volkswagen удължи гаранцията за предаването на DQ250 DSG на десет години или 160 000 километра - в зависимост от това кое от двете настъпи първо - от първоначалната дата на експлоатация на превозното средство. Датата „в експлоатация“ се определя като дата, на която превозното средство е доставено на първоначалния купувач / лизингополучател или, ако превозното средство е демонстратор, датата, на която превозното средство е започнало услугата.

Съгласно удължената гаранция, дилърът на Volkswagen е отговорен за диагностицирането и ремонта на трансмисията DSG без разходи за собственика, при условие че превозното средство се поддържа в съответствие с изискванията в ръководството на собственика.
Проблеми и неизправности: Volkswagen Mk.5 Golf
Възможно е климатикът да стане постепенно по-топъл поради неправилен температурен сензор, който да доведе до замръзване на изпарителя.
Предупредителната светлина на въздушната възглавница може да светне поради високо съпротивление в конектора под седалката на водача и / или пътника; ако е така, конекторът трябва да бъде сменен.
Когато е монтирано, спътниковата навигационна система може да развие няколко неизправности (т.е. няма карта, неразгласен звук и т.н.) и изисква софтуерът да бъде обновен.
Когато е монтирано, превъзходната аудио система Panasonic може да осигури лошо качество на звука на радиото; ако е така, радиомодулът трябва да се рестартира.
Шумът от задните пружини може да се фиксира чрез смяна на поцинкованата пружина с гумено покритие.
Прозорците могат да се отделят от техните регулатори, като изискват стъклото да бъде залепено на място.
Софтуерната неизправност може да доведе до прибиране на електрическите прозорци. Поставянето на ключа в ключалката на шофьорската врата, завъртането на ключа в отключено положение и задържането му, може да рестартира бордовия компютър и да накара прозорците да се въртят назад.
За модели с 1.4-литров свръх- и турбо-задвижван двигател, трептенето при ускоряване може да се дължи на дефектен съединител на компресора - това може да бъде придружено от осветяването на светлината „проверка на двигателя“.