Проблеми BMW E85 Z4 - Automoto.bg

Проблеми BMW E85 Z4 - Automoto.bg

Проблеми BMW E85 Z4 Роудстър: покривният мотор и хидравличната повреда на тръбата.
За BMW E85 Z4 Roadster дренажните джобове за покрива могат да бъдат блокирани от течаща течност, покривния мъх и атмосферната мръсотия, която измива покрива. Ако това се случи, дренажните джобове се пълнят с вода, което води до:
Електрическият покривен двигател да бъде потопен във вода;
Хидравличните тръби за корозия и разрушаване - това може да се открие от наличието на бистро масло близо до покрива;
Преливането от изтичащите джобове на потока в елементите на шасито (зад седалката и зоните на предпазните колани). Тогава водата може
Влез в кабината и капе върху килимите зад седалките;
Въведете модулите на B-стълб на въздушните възглавници на сателитната система; и,
Натрупайте се в первазите.
Ако водата навлезе в кабината, тя може да се чуе да се плъзга назад и назад, докато пластмасовата подложка не бъде отстранена, така че затворената вода да може да изтече.

Ако дренажните джобове за покрива не могат да бъдат изчистени със сгъстен въздух, пръти или бороскоп, монтажът на покрива трябва да се отстрани, за да може да се използва отвертка за пробиване на запушването. След отстраняването на запушването се препоръчва течността да се тества с маркуч, за да се увери, че водата се отцежда правилно - трябва да излезе отвор пред задните колела.

Проблеми BMW Z4 Roadster 2.5i и 3.0i: M54 VANOS повреда.
За двигателя M54 уредът VANOS може да се повреди поради влошаване на О-пръстените на уплътнението на VANOS, които са направени от Buna (материал с ограничена устойчивост на температура). С течение на времето О-пръстените се втвърдяват и свиват, което води до загуба на функционалните им характеристики - това може да причини симптоми като загуба на мощност под 3000 об / мин, нарастваща около 3000 об / мин, по-силен празен ход и груб ход.

О-пръстените на буталата лежат под и осигуряват опора на уплътнителния пръстен от тефлон. Замяната на О-пръстените изисква тефлоновите уплътнения да бъдат отстранени за достъп. Тъй като тефлоновите уплътнения не могат да бъдат отстранени от канала на уплътнението на буталото, без да се повредят, тефлоновите и O-пръстеновите уплътнения трябва да се сменят едновременно. За по-голяма дълготрайност О-пръстените на Buna могат да бъдат заменени с О-пръстени, изработени от Viton.

Устройството VANOS имаше две бутални уплътнения с О-пръстени, докато всяко бутало имаше два размера О-пръстена, за да осигури хидравлично запечатване в два VANOS цилиндъра с различни размери и допълнителен, по-малък О-пръстен, използван за запечатване на бутален лагер. Разбира се, че О-пръстенът за тази капачка също е направен от Buna и се влошава по същия начин, както О-пръстените на уплътнението на буталото.

За повече информация относно двигателя M54, моля вижте двигателите BMW M54 и S54.
Проблеми BMW E85 Z4 2.5si и 3.0si (N52): тихият шум от повдигачите на разпределителния вал.
През септември 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 09 07 за E85 Z4 2.5si и 3.0si Roadsters с двигатели N52, които бяха произведени преди 31 ноември 2008 г. В тези превозни средства, от време на време се чуваше или бръмчеше от хидравличните повдигачи на разпределителния вал ( HVA) може да възникне по време на студен старт на двигателя. Разбираемо е, че тиктакането е причинено от недостатъчно количество въздушно свободно масло за HVA елементите. За да се закрепи обаче, трябва да бъдат подменени дванадесет (12) хидравлични повдигача на клапана на разпределителния вал (част № 11 33 7 605 330).

Ревизираната глава на цилиндъра е въведена в производство от 1 октомври 2008 г. и е напълно приложена на 31 ноември 2008 г., както е посочено в следните номера за отливки:
N51 (В30): 7588277.01;
N52 (В30): 7588273.01; и,
N52K (В30): 7588271.01.
Проблеми BMW E85 Z4: отлагания на двигателя M54, N52, N52K и S54
През февруари 2008 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 13 01 07 за E85 Z4 Roadsters с двигатели M54, N52 или N52K и E85 Z4 M Roadsters с двигатели S54. В тези превозни средства отлаганията в системата за впръскване и всмукване могат да причинят оплаквания за управляемостта и светлината на „сервизния двигател скоро“. Това условие може да бъде причинено от:
Отлаганията в върха на инжектора на горивото, които са засегнали разхода на гориво и съотношението въздух / гориво. Симптомите включват колебание или препъване по време на ускорение или загуба на мощност; лоша ефективност на горивото; повишени емисии на HC и CO; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради грешки при прекъсване на запалването;
Въглеродните отлагания в клапаните и в отворите на всмукателния колектор, поглъщащи горивото по време на фазата на загряване, причиняват по-малка въздушно-горивна смес. Въглеродните отлагания (или натрупване) също могат да нарушат потока на сместа при ниски условия на газта и / или скорости на празен ход. Симптомите на въглеродните депозити включват загуба на енергия; нестабилен и / или груб празен ход; повишени емисии на HC, CO и NOx; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради прекъсващи грешки при прекъсване на запалването; и,
Интерференция на горивната камера (CCDI), когато има контакт между въглеродните отлагания на короната на буталото и цилиндровата глава. Шумът, създаван от този контакт, може да се диагностицира като пинг, чук или друга механична повреда. CCDI се появява първо като студен шум, който може да избледнее, когато двигателят достигне работна температура. С натрупването на отлагания се увеличава температурата на компресия, която може да причини детонации преди запалване. Симптомите включват чукане, пининг, лошо ускорение, увеличени емисии на NOx и скокове на празен ход на двигателя.
Проблеми BMW Z4 Роудстър 2.5i и 3.0i: маслото M54 изтича.
За модели с 2.5-литрови и 3.0-литрови вградени шестцилиндрови двигатели M54, маслото може да изтече от цилиндровата глава или уплътнението на капака на клапана и в свещта № 2 поради порьозност на отливката на главата на двигателя. Като такава, главата трябва да бъде заменена.
Проблеми BMW Z4 Roadster 2.5i и 3.0i: двигател M54 и студен климат
През февруари 2009 г. BMW издаде технически бюлетин SI B11 08 03 за BMW E85 Z4 Roadsters с двигател M54. В тези превозни средства изключително студените климатични условия могат да предизвикат натрупване на влага и замразяване на:
Сепаратор за масло в двигателя;
Маркуч към водещата тръба на маслоизмервателната пръчка; или,
Отворете в тръбата на маслоизмервателната пръчка.

В зависимост от положението на вентила за вентилация на картера, когато това се случи, може да възникне следното:
Високо налягане в картера (затворено), което води до изтичане и / или счупване на капака на клапана; или,
Състояние на хидравлично затваряне на маслото (оставено отворено), което може да доведе до повреда на двигателя.

За да се закрепи вентила за вентилация на картера, маркучите и маркучите за измерване на нивото на маслото, трябва да бъдат подменени; Бяха въведени и нов изолиран стил на маслоотделители и маркучи.
Проблеми BMW E85 Z4: N51 / N52 / N54 VANOS грешки.
През октомври 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 02 08 за роудстери E85 Z4 с двигатели N52, произведени от януари 2006 г. В тези превозни средства лампата „Service Engine Soon“ (MIL) може да светне и да бъде придружена от намаляване на работата на двигателя /производителност; това може да се случи след шофиране с двигател при нормална работна температура. Ако запалването се включи, двигателят обикновено работи нормално. Освен това в DME се съхраняват следните кодове за грешки:
2A82 VANOS прием - твърда; заседнали механично;
2A87 VANOS изпускателна система - твърда; заседнали механично; или,
3100 Контрол на налягането при повишаване на налягането, деактивиране - забранено повишаване на налягането на налягането (само за двигател N54).

Тези VANOS грешки могат да бъдат причинени от недостатъчно подаване на масло под налягане на входящия регулатор на VANOS. За ефективно преместване на разпределителните валове в целевите позиции в определеното време и при всички условия на двигателя е необходимо доставяне на масло под налягане към контролните бутала на VANOS. Когато работата на двигателя изисква VANOS бързо да ускори или забави разпределителния вал на всмукателния или изпускателния отвор, може да възникне повреда 2A82 или 2A87, ако разпределителният вал е "закъснял" или не достигне целевата позиция. В тази ситуация мощността на двигателя може да бъде намалена и да се покаже съобщение за контролно управление.

Според сервизния бюлетин, механичното ограничаване или електрическият отказ на соленоида VANOS и / или електрическата верига може да причини недостатъчно захранване с масло на VANOS модулите.

В зависимост от диагнозата, може да се наложи да се сменят и двата соленоида VANOS (както и маслото и филтъра на двигателя). Ако има прекомерно износване на ръба на лагерите на разпределителния вал, пръстеновидните уплътнения на куката на разпределителния вал и засегнатият ръб на лагерите на разпределителния вал ще се нуждаят от подмяна.
Проблеми BMW E85 Z4: изтичане на уплътнителната втулка на трансмисията.
През март 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 24 08 06 за автомобили BMW E85 Z4 с шестстепенни трансмисии ZF 6HP19 / 21 или 6HP26 / 28, които бяха произведени до април 2008 г. в зоната на трансмисионния маслен съд; този сервизен бюлетин е приписал това условие на плътността на О-пръстена на уплътнителната втулка на Мехатроник. Само ако видима следа от изтичане показва значителна загуба на трансмисионна течност, Мехатроничният уплътнителен кожух (част № 24 34 7 588 725) трябва да бъде заменен.
Проблеми BMW Z4 M Roadster: двигател S54.
Износване на лагерите на шайбите: лагерите на щангите могат да се износват преждевременно и, в крайна сметка, да се провалят - това се дължи на недостатъчно хлабина на лагерите, което от своя страна води до неадекватно смазване на маслото между манивела и коляновия лагер;
Повреда на VANOS: VANOS има диск с маслена помпа с два отвора, а изпускателната втулка има два щифта за водача, които се поставят в отворите на маслената помпа. Поради прекомерната сила на ротационното налягане или силата на трептене / удряне, единият или и двата раздела на водача могат да се счупят - ако това се случи, ще се издадат VANOS неизправности и кодове за неизправност на двигателя. Счупен спусък може да остане затворен в отвора на диска на маслената помпа на VANOS или да падне в масления съд. В редки случаи, накрайникът може да захване веригата и зъбните колела, причинявайки повреда на двигателя;
Неизправност на соленоида VANOS: соленоидният пакет VANOS може да се повреди поради напукани спойки, които са съединителни щифтове на платката (печатна платка); и,
Дрънкалка VANOS.

За повече информация относно двигателя S54, моля вижте BMW M54 и S54 Engines.
Проблеми BMW E85 Z4 M Roadster: шум от шлифоването на задния диференциал.
През януари 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B33 01 02 за E85 Z4 M Roadsters. При тези превозни средства от задния диференциал при бавно завиване може да се чуе шум при шлифоване; шумът е бил най-разпространен по време на маневрирането с висока степен на заключване, като паралелно паркиране или стегнати кръгове.

При завиване е създаден ефект на "плъзгаща се пръчка" върху обшивката и стоманените дискове, включени в заключващия съединител на диференциала, като по този начин причиняват шум при шлифоване. Шумът обикновено се разсейва, тъй като заключващите дискове на съединителя в диференциала са „счупени“. Времето за прекъсване обаче варира според навиците на шофиране.

За E46 M3, E90 / E92 / E93 M3, E60 M5 и E63 / E64 M6 беше препоръчано специално формулирано диференциално масло (номер на част 83 22 2 282 583).
Проблеми и неизправности: BMW E85 Z4 Роудстър
Ако зарядното устройство е свързано директно към акумулатора, то може да предизвика грешка при превозни средства, оборудвани с интелигентен сензор на батерията; зарядните устройства трябва да бъдат свързани към терминала под капака, а не към самата батерия.
Светлината за „проверка на двигателя“ може да светне и двигателят може да работи грубо поради дефектни бобини на запалването, въпреки че са засегнати само бобините на BRMEI - не Bosch.
Погрешни предупреждения за „ниско ниво“ могат да се появят, когато двигателят е изключен поради дефектен сензор.
Ако ключът е оставен в контакт през нощта, акумулаторът може да се изтощи и превозното средство може да не се стартира.
Ключът може да не отключи дистанционно вратите - това обикновено се дължи на липсата на употреба на ключа, особено на резервния ключ, тъй като автомобилът зарежда батерията.
В студени условия, телематичната система може да спре да работи и батерията може да се изтощи, тъй като телематичният контролен блок (TCU) влиза в грешен режим.