Проблеми BMW Z4 E86 - Automoto.bg

Проблеми BMW Z4 E86 - Automoto.bg

Проблеми BMW E86 Z4 3.0si (N52): тихият шум от повдигачите на разпределителния вал.
През септември 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 09 07 за купета E86 Z4 3.0si с двигатели N52, които бяха произведени преди 31 ноември 2008 г. В тези превозни средства, от време на време се чуваше шум от шума от хидравличните повдигачи на разпределителния вал по време на студеното пускане на двигателя. Разбираемо е, че тиктакането е причинено от недостатъчно количество въздушно свободно масло за HVA елементите. За да се закрепи обаче, трябва да бъдат подменени дванадесет (12) хидравлични повдигача на клапана на разпределителния вал (част № 11 33 7 605 330).

Ревизираната глава на цилиндъра е въведена в производство от 1 октомври 2008 г. и е напълно приложена на 31 ноември 2008 г., както е посочено в следните номера за отливки:
N51 (В30): 7588277.01;
N52 (В30): 7588273.01; и,
N52K (В30): 7588271.01.
Проблеми BMW E86 Z4: N51 / N52 / N54 VANOS грешки.
През октомври 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 02 08 за купета BMW E86 Z4 с двигатели N52, произведени от януари 2006 г. В тези превозни средства лампата „Service Engine Soon“ (MIL) може да светне и да бъде придружена от намаляване на работата на двигателя /производителност; това може да се случи след шофиране с двигател при нормална работна температура. Ако запалването се включи, двигателят обикновено работи нормално. Освен това в DME се съхраняват следните кодове за грешки:
2A82 VANOS прием - твърда; заседнали механично;
2A87 VANOS изпускателна система - твърда; заседнали механично; или,
3100 Контрол на налягането при повишаване на налягането, деактивиране - забранено повишаване на налягането на налягането (само за двигател N54).

Тези VANOS грешки могат да бъдат причинени от недостатъчно подаване на масло под налягане на входящия регулатор на VANOS. За ефективно преместване на разпределителните валове в целевите позиции в определеното време и при всички условия на двигателя е необходимо доставяне на масло под налягане към контролните бутала на VANOS. Когато работата на двигателя изисква VANOS бързо да ускори или забави разпределителния вал на всмукателния или изпускателния отвор, може да възникне повреда 2A82 или 2A87, ако разпределителният вал е "закъснял" или не достигне целевата позиция. В тази ситуация мощността на двигателя може да бъде намалена и да се покаже съобщение за контролно управление.

Според сервизния бюлетин, механичното ограничаване или електрическият отказ на соленоида VANOS и / или електрическата верига може да причини недостатъчно захранване с масло на VANOS модулите.

В зависимост от диагнозата, може да се наложи да се сменят и двата соленоида VANOS (както и маслото и филтъра на двигателя). Ако има прекомерно износване на ръба на лагерите на разпределителния вал, пръстеновидните уплътнения на куката на разпределителния вал и засегнатият ръб на лагерите на разпределителния вал ще се нуждаят от подмяна.
Проблеми BMW E86 Z4: отлагания на двигателя M54, N52, N52K и S54.
През февруари 2008 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 13 01 07 за BMW E86 Z4 купе с двигатели N52 или N52K и E85 Z4 M Roadsters с двигатели S54. В тези превозни средства отлаганията в системата за впръскване и всмукване могат да причинят оплаквания за управляемостта и светлината на „сервизния двигател скоро“. Това условие може да бъде причинено от:
Отлаганията в върха на инжектора на горивото, които са засегнали разхода на гориво и съотношението въздух / гориво. Симптомите включват колебание или препъване по време на ускорение или загуба на мощност; лоша ефективност на горивото; повишени емисии на HC и CO; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради грешки при прекъсване на запалването;
Въглеродните отлагания в клапаните и в отворите на всмукателния колектор, поглъщащи горивото по време на фазата на загряване, причиняват по-малка въздушно-горивна смес. Въглеродните отлагания (или натрупване) също могат да нарушат потока на сместа при ниски условия на газта и / или скорости на празен ход. Симптомите на въглеродните депозити включват загуба на енергия; нестабилен и / или груб празен ход; повишени емисии на HC, CO и NOx; и лампата „Скоро на сервизния двигател“ да светне поради прекъсващи грешки при прекъсване на запалването; и,
Интерференция на горивната камера (CCDI), когато има контакт между въглеродните отлагания на короната на буталото и цилиндровата глава. Шумът, създаван от този контакт, може да се диагностицира като пинг, чук или друга механична повреда. CCDI се появява първо като студен шум, който може да избледнее, когато двигателят достигне работна температура. С натрупването на отлагания се увеличава температурата на компресия, която може да причини детонации преди запалване. Симптомите включват чукане, пининг, лошо ускорение, увеличени емисии на NOx и скокове на празен ход на двигателя.
Проблеми BMW Z4 M Купе: двигател S54.
За двигателите S54 на BMW E86 Z4 M Coupe са докладвани следните опасения за системата VANOS:
Повреда на VANOS: VANOS има диск с маслена помпа с два отвора, а изпускателната втулка има два щифта за водача, които се поставят в отворите на маслената помпа. Поради прекомерната сила на ротационното налягане или силата на трептене / удряне, единият или и двата раздела на водача могат да се счупят - ако това се случи, ще се издадат VANOS неизправности и кодове за неизправност на двигателя. Счупен спусък може да остане затворен в отвора на диска на маслената помпа на VANOS или да падне в масления съд. В редки случаи, накрайникът може да захване веригата и зъбните колела, причинявайки повреда на двигателя;
Неизправност на соленоида VANOS: соленоидният пакет VANOS може да се повреди поради напукани спойки, които са съединителни щифтове на платката (печатна платка); и,
Дрънкалка VANOS.

За повече информация относно двигателя S54, моля вижте BMW M54 и S54 Engines.
Проблеми BMW E86 Z4 M Купе: шум от шлифоването на задния диференциал.
През януари 2009 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B33 01 02 за купе BMW E86 Z4 M. При тези превозни средства от задния диференциал при бавно завиване може да се чуе шум при шлифоване; шумът е бил най-разпространен по време на маневрирането с висока степен на заключване, като паралелно паркиране или стегнати кръгове.

При завиване е създаден ефект на "плъзгаща се пръчка" върху обшивката и стоманените дискове, включени в заключващия съединител на диференциала, като по този начин причиняват шум при шлифоване. Шумът обикновено се разсейва, тъй като заключващите дискове на съединителя в диференциала са „счупени“. Времето за прекъсване обаче варира според навиците на шофиране.

За BMW E46 M3, E90 / E92 / E93 M3, E60 M5 и E63 / E64 M6 беше препоръчано специално формулирано диференциално масло (номер на част 83 22 2 282 583).
Проблеми и неизправности: BMW E86 Z4 Coupe
Ако зарядното устройство е свързано директно към акумулатора, то може да предизвика грешка при превозни средства, оборудвани с интелигентен сензор на батерията; зарядните устройства трябва да бъдат свързани към терминала под капака, а не към самата батерия.
Погрешни предупреждения за „ниско ниво“ могат да се появят, когато двигателят е изключен поради дефектен сензор.
Ако ключът е оставен в контакт през нощта, акумулаторът може да се изтощи и превозното средство може да не се стартира.
Ключът може да не отключи дистанционно вратите - това обикновено се дължи на липсата на употреба на ключа, особено на резервния ключ, тъй като автомобилът зарежда батерията.
В студени условия, телематичната система може да спре да работи и батерията може да се изтощи, тъй като телематичният контролен блок (TCU) влиза в грешен режим.