Проблеми BMW X6 E71 - Automoto.bg

Проблеми BMW X6 E71 - Automoto.bg

Проблеми BMW E71 X6 xDrive35d: завихрящи се клапани M57TU2D30.
За модели E71 X6 xDrive35d с двигател M57TU2D30, механизмът на завихрящата клапа в входящия колектор се състои от дроселни клапани във всеки отделен входен тракт. Тези дроселни клапани са закрепени към задвижващ прът чрез два малки винта и с течение на времето тези винтове могат да се разхлабят. Ако това се случи, винтовете могат да бъдат изтеглени в цилиндъра и да причинят значителни щети на буталото, цилиндровата глава и клапаните. Ако един винт преминава през изпускателния клапан, той може да повреди турбокомпресора. В резултат на този проблем е обичайна модификация да се извадят завихрящите капаци и да се заменят с плаки. От 2004 г. до 2007 г. BMW въвежда шпиндели с по-голям диаметър (направени от пластмаса) и по-големи винтове, въпреки че тези двигатели не са имунизирани срещу повреда. Около 2006 г. се разбира, че са въведени пластмасови въртящи се капаци, за да се намали вероятната степен на увреждане.
Проблеми BMW E71 X6: M57 DPF запушване.
През ноември 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 18 03 10 за автомобили BMW E71 X6 xDrive35d с турбодизелов двигател M57. В тези превозни средства лампата „Скоро на сервизния двигател“ може да светне и кодовете за грешки FC 480A или 481A могат да бъдат регистрирани в DDE за блокираната система за филтриране на частици.

Според бюлетина на услугата това състояние може да възникне поради:
Неизправности в изпускателната система, които влияят върху мониторинга на филтъра за твърди частици (DPF) от DDE; и / или
„Неблагоприятен скорошен профил на шофиране“, който не позволява достатъчно висока температура на отработените газове, за да се изгорят частиците на саждите и да се регенерира DPF.

За повече информация, моля, вижте бюлетина за услугата.
Проблеми 2008-12 BMW E71 X6 xDrive30d и xDrive35d: изтичане на охладител за EGR.
През ноември 2013 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B11 06 13 за превозни средства BMW E71 X6 с двигатели M57TU2D30 (т.е. 3.0d, xDrive30d, 3.0sd и xDrive35d) и бяха произведени от март 2008 г. до септември 2012 г. Според техническия бюлетин , гъвкавата тръба на охладителя за рециркулация на отработилите газове под високо налягане (EGR) може да изтече поради прекомерна вибрация и / или напрежение на гъвкавото коляно на охладителя на EGR. Като такъв, техническият бюлетин описва сервизно действие за приспособяване на конзола (номер на част 13 54 8 576 446) към цилиндровата глава, за да се осигури охладителят на EGR. Ако това действие беше извършено, B-колоната трябваше да бъде снабдена с етикет с кодов номер 651. Ако обаче охладителят на EGR изтича от гъвкавото коляно, тогава той трябва да бъде заменен.
Проблеми BMW E71 X6: двигателни прегради и проникване на вода.
BMW E71 X6 има прегради в двигателния отсек за защита на компонентите на двигателя. С течение на времето обаче топлината от двигателя може да доведе до разрушаване и разпадане на преградите на двигателя, което да позволи на водата да тече върху двигателя. Това на свой ред може да причини:
Неизправности на горивните инжектори (вж. „Дефекти на инжектора поради проникване на вода“ по-долу);
Корозия в отделението на двигателя (вж. „Корозия на отделението на двигателя поради проникване на вода“ по-долу); и,
Други електрически компоненти за късо съединение, така че превозното средство да влезе в режим „лимпен дом“.
Докладите от собствениците предполагат, че преградите могат да изискват подмяна от 80 000 километра и AustralianCar.Reviews препоръчва на собствениците да проверяват състоянието на преградите на двигателя за признаци на износване. Номерата на частите са както следва -
Ляв преграден дял: 51717169419;
Десен дял: 51717169420; и,
Център за прегради: 51717169421.
Проблеми 2007-12 BMW E71 X6 с двигател M57: повреди на инжектора поради проникване на вода.
През юли 2012 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B13 01 12 за превозни средства BMW E71 X6 с двигатели M57 и бяха произведени преди май 2012 г. (т.е. E70 X5 3.0d, xDrive30d, 3.0sd, xDrive35d и xDrive40d). Според бюлетина, тези превозни средства могат да проявят следните симптоми -
Двигателят може да загуби мощност;
Осветление на лампата „Служебен двигател скоро“; и,
Един или повече от следните кодове за грешки:
4460 цилиндър 6 инжектор, задействане;
4450 цилиндър 5 инжектор, задействане; или,
4440 цилиндър 4 инжектор, задействане.
Тези симптоми се дължат на вода от изтичаща се фуга в преградната стена на отделението на двигателя, капеща върху електрическите съединители на инжектора за гориво. За да се фиксират, трябваше да се подменят дефектни инжектори на гориво и да се ремонтират или подменят всички терминали, повредени от проникване на влага. След това преградата на двигателното отделение трябваше да се запечата отново.
Проблеми 2007-10 BMW E71 X6 xDrive35i: корозия на двигателното отделение поради проникване на вода.
През ноември 2011 г. BMW издаде Сервизен информационен бюлетин SI 51 34 11 за превозни средства на BMW E71 X6 xDrive35i, които бяха произведени преди 30 октомври 2010 г. Според бюлетина, преградите на преградите за тези превозни средства са имали недостатъчно запечатване и това може да позволи на водата да влезе в отделение на двигателя по време на силен дъжд или топящ се сняг. Проникването на вода може да причини корозия, която, ако продължи с течение на времето, може да наложи дълъг ремонт. За да се фиксира, трябва да се използва един метър бутилова лента (номер на част PN 83 19 0 00 537) за запечатване на преградата на отделението на двигателя.


 
Проблеми BMW E71 X6: N54 VANOS грешки.
През октомври 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B11 02 08 за превозни средства E71 X6 с двигатели N54, произведени от януари 2008 г. В тези превозни средства лампата „Service Engine Soon“ (MIL) може да светне и да бъде придружена от намаляване на работата на двигателя /производителност; това може да се случи след шофиране с двигател при нормална работна температура. Ако запалването се включи, двигателят обикновено работи нормално. Освен това в DME се съхраняват следните кодове за грешки:
2A82 VANOS прием - твърда; заседнали механично;
2A87 VANOS изпускателна система - твърда; заседнали механично; или,
3100 Контрол на налягането при повишаване на налягането, деактивиране - забранено повишаване на налягането на налягането (само за двигател N54).

Тези VANOS грешки могат да бъдат причинени от недостатъчно подаване на масло под налягане на входящия регулатор на VANOS. За ефективно преместване на разпределителните валове в целевите позиции в определеното време и при всички условия на двигателя е необходимо доставяне на масло под налягане към контролните бутала на VANOS. Когато работата на двигателя изисква VANOS бързо да ускори или забави разпределителния вал на всмукателния или изпускателния отвор, може да възникне повреда 2A82 или 2A87, ако разпределителният вал е "закъснял" или не достигне целевата позиция. В тази ситуация мощността на двигателя може да бъде намалена и да се покаже съобщение за контролно управление.

Според сервизния бюлетин, механичното ограничаване или електрическият отказ на соленоида VANOS и / или електрическата верига може да причини недостатъчно захранване с масло на VANOS модулите.

В зависимост от диагнозата, може да се наложи да се сменят и двата соленоида VANOS (както и маслото и филтъра на двигателя). Ако има прекомерно износване на ръба на лагерите на разпределителния вал, пръстеновидните уплътнения на куката на разпределителния вал и засегнатият ръб на лагерите на разпределителния вал ще се нуждаят от подмяна.
Проблеми BMW E71 X6 xDrive35i: Неизправност на горивната помпа с високо налягане N54.
През декември 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B13 09 10 за превозни средства BMW E71 X6 xDrive35i, задвижвани от двигателя N54 и произведени от 28 март 2006 г. до 26 февруари 2010 г. В тези превозни средства водачът може да изпита:
Удължено време за пускане на двигателя преди стартиране;
Индикаторната лампа „Служебен двигател скоро“ може да светне; и,
Намалената производителност на двигателя се дължи на активирането на „Безопасен режим“, придружен от звуков сигнал и осветяване на предупредителната светлина „Неизправност на двигателя“.
Освен това, кодът за повреда 2FBF ("налягането на горивото при освобождаване на инжектиране, налягането твърде ниско") може да се съхранява в DME.

Това състояние се дължи на неизправност на вътрешните компоненти в горивната помпа с високо налягане. За да се определи, актуализираното калибриране на DME подобри стратегията за стартиране на двигателя и устойчивостта на HDP горивната помпа за високо налягане. Ако е необходимо, горивната помпа с високо налягане (включително сензора за гориво при ниско налягане) също ще бъде заменена.

За Австралия BMW стартира „техническа кампания“ за замяна на горивните помпи на превозните средства в обхвата на засегнатия VIN. В САЩ обаче този бюлетин е издаден като част от кампания за изземване (Campaign No. 10E-AO2). Разбира се, гаранцията на горивната помпа също е удължена до 10 години или 120 000 мили (193 000 км).
Проблеми BMW E71 X6 xDrive35i: Запушалката на N54.
Пръчката на тръбопровода за отвеждане на газ има някаква хлабина на шарнира / лагера, където тя се отделя от задвижващия механизъм и отговаря на рамото на предпазния клапан. В резултат на това, от ръцете на задвижващия механизъм за отпадъчни води и от самата капачка за отпадъци може да се чуят шумове. Ако дръжката на клапата се разклати, седалките на клапаните могат да се износят и да се предотврати пълното затваряне на капака - това може да доведе до ниско налягане на налягането, бордовата диагностика да издаде код за неизправност 30FF (за ниско налягане) и превозното средство да влезе „отпуснато“ домашен режим. За превозни средства с гаранция с повредени турбокомпресори, BMW ще замени турбокомпресорите и ще добави част към фугата или ще замени фугата, за да премахне хлабината / възпроизвеждането. В резултат на едно състезателно действие в САЩ, BMW Северна Америка удължи гаранцията си на турбокомпресора до осем години или 132 000 км за всяка повреда, причинена от дефект в капака на турбокомпресора. За превозни средства, които не са в гаранция, следпродажбеното решение включва:
поставяне на титаниева втулка през корпуса на турбото за рамото на отпадъчната клапа;
преработване на задвижващия прът към втулката на рамото; и,
възстановяване на вентила за отпадъчни води.
Проблеми 2009-10 BMW E71 X6 xDrive35i: шумотевица, загуба на мощност и "Service Engine Soon".
През октомври 2014 г. BMW издаде Информационен бюлетин за услугата SI B12 14 10 за моделите BMW E71 X6 xDrive35i, произведени от октомври 2009 г. до март 2010 г., с двигатели N55. Според бюлетина тези превозни средства могат да проявят следните симптоми:
Дрънкащ шум от двигателното отделение;
Загуба на мощност на двигателя;
Осветление на лампата „Служебен двигател скоро“; и,
Диапазон от неизправности, запаметени в DME, свързани с VANOS и положението на разпределителния вал.
Бюлетинът приписва тези симптоми на едното или и двете (всмукателни и / или изпускателни) на механизмите на VANOS с дефектни монтажни болтове. В резултат на това един или повече от четирите монтажни болта може да са разхлабени или счупени. Ако болтовете на VANOS зъбните колела са били намерени свободни или счупени, засегнатият механизъм на VANOS трябва да бъде сменен.
Проблеми 2010-11 BMW E71 X6: износени универсални съединения и смяна на предния карданен вал.
През март 2015 г. BMW Северна Америка издаде Сервизен бюлетин SI B26 01 14 за превозни средства BMW E71 X6, които бяха произведени от април 2010 г. до януари 2011 г. В тези превозни средства универсалните шарнири в предния карданен вал може да се износят преждевременно. За да се определи дали предните задвижващи валове са износени, предните и задните универсални шарнири трябва да се проверяват за радиално възпроизвеждане. Ако не се открие игра, трябва да се извърши визуална проверка на уплътненията на U-шарнирния лагер на предните и задните U-съединения, като се търси:
Опорни иглови лагери;
Прекомерна ръжда на лагерите;
Прекомерни следи от мазнини по повърхностите на заобикалящите ги компоненти около U-шарнирите; и,
Прекомерната мазнина се освобождава от уплътненията на лагерите.
Ако някое от тези условия беше налице, предният карданен вал трябваше да бъде заменен. Преди издаването на този бюлетин за услугите, тези мерки бяха извършени върху някои засегнати превозни средства като част от Действие 673 на услугата.
Проблеми 2008-12 BMW E71 X6 xDrive50i: разход на масло и груб ход.
През ноември 2012 г. BMW издаде Информационен бюлетин за услугата SI B11 07 12 за превозни средства от 2008-12 BMW E71 X6 xDrive50i, които имаха двигатели N63. Според техническия бюлетин двигателят N63 може:
Да се ​​консумира масло над разрешената спецификация;
Пусни груб; и,
От изгорелите газове може да се излъчи бял или син дим.
Техническият бюлетин обяснява тези симптоми на температурите на отделението на двигателя, което прави крехкия строителен материал на свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби.

За превозните средства на BMW E70 X5 xDrive50i, произведени преди март 2011 г., свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби трябваше да бъдат подменени. За автомобилите BMW E70 X5 xDrive50i, произведени след март 2011 г., свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби трябва да бъдат проверени и, ако са хлабави, обезопасени.
Проблеми 2008-12 BMW E71 X6 xDrive50i: маслена помпа на двигателя за контрол на обема на утечки.
През август 2012 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B11 08 12 за автомобили от 2008-12 BMW E71 X6 xDrive50i с двигатели N63. Според техническия бюлетин, уплътнителният пръстен на уплътнителния клапан за обем на регулиращия обем моторна помпа на двигателя може да изпусне двигателно масло поради повреда на уплътнителния пръстен по време на монтаж. Да поправя,
Клапанът за регулиране на обема на маслената помпа на двигателя трябва да бъде отстранен;
Уплътнителният пръстен на уплътнението на клапана за регулиране на обема на маслото на двигателя (номер на част 07 11 9 963 473) трябва да бъде заменен; и,
Клапанът за регулиране на обема на маслената помпа трябваше да се инсталира отново.
Проблеми 2011 BMW E71 X6 xDrive50i: повреда на горивната помпа с високо налягане N63.
През юли 2015 г. BMW издаде Сервизен информационен бюлетин SI B13 02 15 за моделите BMW E71 X6 xDrive50i, които бяха произведени от 1 януари 2011 г. до 1 декември 2011 г. ще причини:
Намалена мощност на двигателя; и,
Предупреждение за неизправност на двигателя.
За да се фиксират, трябва да се подменят двете горивни помпи с високо налягане.
Проблеми 2008-14 BMW E71 X6 xDrive50i: Пакет за обслужване на клиенти на N63.
През януари 2015 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B11 06 14 за автомобили E71 X6 xDrive50i, произведени от юли 2008 г. до юни 2014 г., задвижвани от двигателя N63B44O0. Този технически бюлетин описва „пакета за обслужване на клиенти N63“, който се състои от проверка на шест точки и, ако е необходимо, подмяна на един или повече от следните компоненти на силовото предаване:
Сензори за въздух с горещ филм;
Пиезо инжектори с високо налягане;
Вакуумна помпа на двигателя;
Датчик за ниско налягане на горивната система / захранваща линия;
Турбо уплътнения на притока на свеж въздух; и,
Вентилационни тръби за картера (маркучи).
Издаден през май 2015 г., Информационният бюлетин за услугата SI B11 16 14 препоръчва веригите за синхронизиране на двигателя да се проверяват за износване във връзка с пакета за обслужване на клиенти на N63. За да се избегне бъдещото износване на газоразпределителните уредби, ECU трябваше да бъде препрограмиран и чрез ISTA / P трябваше да се въведе по-кратък интервал на сервизно обслужване (12 месеца / 10 000 километра, преди това 2 години / 15 000 километра). Накрая, маслото и филтърът на двигателя трябваше да бъдат подменени.

Информационен бюлетин за услугите SI B11 06 14 също така препоръча, че Информационният бюлетин за услугите SI B61 30 14 (смяна на акумулаторна батерия 12 V) трябва да се извърши, ако е приложимо. За превозни средства, които са преминали през пакета за обслужване на клиенти на N63, към колоната A трябва да бъде прикрепен етикет за действие с код „721“.

Горепосочените проверки и замени трябваше да се извършат без разходи за собственика, докато „Офертата за лоялност на клиентите N63“ предоставяше стимули за собствениците, засегнати от кампанията, да търгуват с превозни средства, задвижвани от N63.
Проблеми 2008-14 BMW E71 X6 xDrive35i, xDrive50i и X5 M: "Скоро на сервизния двигател", "неизправност при задвижване" и VANOS.
През септември 2014 г. BMW Северна Америка издаде Сервизен бюлетин SI B12 26 14 за превозни средства BMW E71 X6 xDrive35i, xDrive50i и X6 M, които бяха произведени преди юли 2014 г. Тези превозни средства могат да проявят следните симптоми:
Осветяване на предупреждението „Служебен двигател скоро“ (индикатор за неизправност);
Двигателят може да влезе в режим на намалена мощност, когато е показано съобщението „Неизправност на задвижването“; и,
В DME могат да се съхраняват една или повече грешки на VANOS, въпреки че двигателят е механичен и не се чуват никакви необичайни шумове от зоната VANOS. Тези VANOS неизправности са свързани с неправдоподобно положение на разпределителния вал (всмукателен или изпускателен), положение на разпределителния вал или отместване на ъгъла на разпределителния вал спрямо коляновия вал извън допустимия диапазон.

Според служебния бюлетин, тези симптоми могат да се дължат на неблагоприятни параметри за управление на позицията на двигателя (EPM) в софтуера DME. Плановете за тестване на сервизния бюлетин, които се препоръчват, се изпълняват с помощта на диагностичната система ISTA / D на BMW и всички хардуерни проблеми на VANOS трябва да бъдат коригирани. След извършване на ремонти или ако планът за тестване на ISTA беше неубедителен, софтуерът DME на превозното средство трябваше да бъде препрограмиран с последната версия на ISTA / P. Ако се появят допълнителни грешки при контрола на VANOS след актуализирането на софтуера DME, ще се изисква допълнителна диагностика, за да се идентифицира причината за това.
Проблеми BMW E71 X6: други проблеми и неизправности.
Няколко електрически функции, като люк (където е поставен), интериорни светлини и сензор за дъжд могат да спрат да работят поради грешка в софтуера на модула.
За модели, оборудвани с двигатели с турбокомпресор, шумоподтискащият шум от задния капак при изключване на двигателя може да дойде от капака на турбокомпресора и да се дължи на притиснат вакуум маркуч.
Шумът от свистене под капака може да се дължи на неуспешно уплътнение между турбокомпресора и катализатора.
Случайните фалшиви аларми от системата против кражба изискват контролният модул да бъде препрограмиран.
Някои iPod устройства може да не се зареждат чрез оригиналния USB адаптер; впоследствие беше освободен преработен кабел.