Проблеми BMW F01 и F02 - Automoto.bg

Проблеми BMW F01 и F02 - Automoto.bg

Проблеми 2009-14 BMW F01 / F02 740i, 740Li, 750i и 750Li: неизправности в двигателя, неизправността при задвижване и VANOS.
През септември 2014 г. BMW Северна Америка издаде Сервизен бюлетин SI B12 26 14 за автомобили BMW F01 / F02 740i, 740Li, 750i и 750Li, произведени преди юли 2014 г. Тези превозни средства могат да проявят следните симптоми:
Осветяване на предупреждението „Служебен двигател скоро“ (индикатор за неизправност);
Двигателят може да влезе в режим на намалена мощност, когато е показано съобщението „Неизправност на задвижването“; и,
В DME могат да се съхраняват една или повече грешки на VANOS, въпреки че двигателят е механичен и не се чуват никакви необичайни шумове от зоната VANOS. Тези VANOS неизправности са свързани с неправдоподобно положение на разпределителния вал (всмукателен или изпускателен), положение на разпределителния вал или отместване на ъгъла на разпределителния вал спрямо коляновия вал извън допустимия диапазон.

Според служебния бюлетин, тези симптоми могат да се дължат на неблагоприятни параметри за управление на позицията на двигателя (EPM) в софтуера DME. Плановете за тестване на сервизния бюлетин, които се препоръчват, се изпълняват с помощта на диагностичната система ISTA / D на BMW и всички хардуерни проблеми на VANOS трябва да бъдат коригирани. След извършване на ремонти или ако планът за тестване на ISTA беше неубедителен, софтуерът DME на превозното средство трябваше да бъде препрограмиран с последната версия на ISTA / P. Ако се появят допълнителни грешки при контрола на VANOS след актуализирането на софтуера DME, ще се изисква допълнителна диагностика, за да се идентифицира причината за това.
Проблеми 2008-12 BMW F01 750i, F02 750Li и ActiveHybrid7: консумация на масло и груб ход.
През ноември 2012 г. BMW издаде Бюлетин за сервизна информация SI B11 07 12 за автомобили BMW F01 750i, F02 750Li и F04 ActiveHybrid7 с двигатели N63. Според техническия бюлетин двигателят N63 може:
Да се ​​консумира масло над разрешената спецификация.
От изгорелите газове може да се излъчи бял или син дим.
Техническият бюлетин обяснява тези симптоми на температурите на отделението на двигателя, което прави крехкия строителен материал на свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби.

За автомобилите BMW F01 750i, F02 750Li и F04 ActiveHybrid7, произведени преди януари 2011 г., свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби трябваше да бъдат подменени. За превозни средства, произведени след януари 2011 г., свързващите линии за вентилация на картера и вентилационните тръби трябва да бъдат проверени и, ако са хлабави, обезопасени.
Проблеми 2008-12 BMW F01 750i, F02 750Li и ActiveHybrid7: маслена помпа на двигателя и течове.
През август 2012 г. BMW издаде Информационен бюлетин за услугата SI B11 08 12 за 2008-12 BMW F01 750i, F02 750Li и F04 ActiveHybrid7 превозни средства с двигатели N63. Според техническия бюлетин, уплътнителният пръстен на уплътнителния клапан за обем на регулиращия обем моторна помпа на двигателя може да изпусне двигателно масло поради повреда на уплътнителния пръстен по време на монтаж.
Клапанът за регулиране на обема на маслената помпа на двигателя трябва да бъде отстранен;
Уплътнителният пръстен на уплътнението на клапана за регулиране на обема на маслото на двигателя (номер на част 07 11 9 963 473) трябва да бъде заменен; и,
Клапанът за регулиране на обема на маслената помпа трябваше да се инсталира отново.
Проблеми 2011 BMW F01 750i, F02 750Li и F04 ActiveHybrid7: повреда на горивната помпа с високо налягане N63
През юли 2015 г. BMW издаде Информационен бюлетин за сервизна информация SI B13 02 15 за моделите BMW F01 750i, F02 750Li и F04 ActiveHybrid7, които бяха произведени от 1 януари 2011 г. до 1 декември 2011 г. вентилът може да се провали и това би причинило:
Намалена мощност на двигателя; и,
Предупреждение за неизправност на двигателя.
За да се фиксират, трябва да се подменят двете горивни помпи с високо налягане.

Проблеми 2009-12 BMW F01 750i, F02 750Li и ActiveHybrid7: N63 пакет за обслужване на клиенти.
През януари 2015 г. BMW издаде Информационен бюлетин за услугите SI B11 06 14 за
Автомобили BMW F01 750i и F02 750Li, произведени от март 2009 г. до юни 2012 г .; и,
Автомобили BMW F04 ActiveHybrid7, произведени от април 2010 г. до юни 2012 г.
които бяха задвижвани от двигателя N63B44O0. Този технически бюлетин описва „пакета за обслужване на клиенти N63“, който се състои от проверка на шест точки и, ако е необходимо, подмяна на един или повече от следните компоненти на силовото предаване:
Сензори за въздух с горещ филм;
Пиезо инжектори с високо налягане;
Вакуумна помпа на двигателя;
Датчик за ниско налягане на горивната система / захранваща линия;
Турбо уплътнения на притока на свеж въздух; и,
Вентилационни тръби за картера (маркучи).
Издаден през май 2015 г., Информационният бюлетин за услугата SI B11 16 14 препоръчва веригите за синхронизиране на двигателя да се проверяват за износване във връзка с пакета за обслужване на клиенти на N63. За да се избегне бъдещото износване на газоразпределителните уредби, ECU трябваше да бъде препрограмиран и чрез ISTA / P трябваше да се въведе по-кратък интервал на сервизно обслужване (12 месеца / 10 000 километра, преди това 2 години / 15 000 километра). Накрая, маслото и филтърът на двигателя трябваше да бъдат подменени.

Информационен бюлетин за услугите SI B11 06 14 също така препоръча, че Информационният бюлетин за услугите SI B61 30 14 (смяна на акумулаторна батерия 12 V) трябва да се извърши, ако е приложимо. За превозни средства, които са преминали през пакета за обслужване на клиенти на N63, към колоната A трябва да бъде прикрепен етикет за действие с код „721“.

Горепосочените проверки и замени трябваше да се извършат без разходи за собственика, докато „Офертата за лоялност на клиентите N63“ предоставяше стимули за собствениците, засегнати от кампанията, да търгуват с превозни средства, задвижвани от N63.
Проблеми BMW F01 / F02 7-ма серия: други проблеми и неизправности.
При модели с турбокомпресор светлината за „проверка на двигателя“ може да светне поради неизправност на допълнителната водна помпа на турбокомпресора.
Ако резервна батерия не е регистрирана с бордовия компютър, може да се получи преждевременна повреда на батерията.
Дръжката (ите) на предната врата може да се движи трудно - особено при по-студени климатични условия - поради замърсяване или влага, попадаща в кабелите за освобождаване; впоследствие бяха освободени преработени кабели с по-добри уплътнения.
Алармите за фалшиви кражби могат да се дължат на проблем в софтуера за управление, който изисква препрограмиране.
По-новите iPhones може да не работят поради по-стар адаптер за snap-in; впоследствие е издаден и инсталиран в гаранция актуализиран адаптер.