Мнения BMW F01 и F02 7-ма серия - Automoto.bg

Мнения BMW F01 и F02 7-ма серия - Automoto.bg

Мнения 2008-09 BMW F01 / F02 730d и 730Ld: потенциален пожар.
През септември 2011 г. бе издадено съобщение за моделите BMW F01 / F02 от серия 7 с турбодизелови двигатели, които бяха налични за продажба от 20 август 2008 г. до 12 юни 2009 г. В тези превозни средства влагата може да навлезе в нагревателя на филтъра на дизеловото гориво на електрически контакти, които причиняват късо съединение на нагревателя - това може да доведе до краткотрайно разреждане на стартерната батерия, така че превозното средство да не може да стартира. Въпреки това късото съединение може да доведе до пожар в двигателя, когато автомобилът е бил изключен. Отбележете, че топлинният агрегат с филтър за дизелово гориво работи само при температури под -1 градуса по Целзий (PRA 2011/13091).
Мнения 2009-11 BMW F01 / F02 750i, 750Li и 760Li: потенциален пожар.
През ноември 2011 г. бе издадено съобщение за моделите BMW F01 / F02 от серия 7 с 4.4-и 6-литрови двойни турбо V8 бензинови двигатели, които бяха налични за продажба преди февруари 2011 г. В тези превозни средства, добавките на гориво в пластмасовите компоненти допълнителната помпа за охлаждащата течност за турбокомпресора за отработените газове може да причини електромиграция на печатна платка (печатна платка). В резултат на това помпата на охлаждащата течност може да доведе до късо съединение - това също може да причини прегряване и изгаряне на помпата на охладителната течност и възможен пожар в двигателното отделение (PRA 2012/13086).
Мнения 2009 BMW F01 / F02 730d и 730Ld: потенциален пожар.
През август 2013 г. беше издадено изземване за автомобили BMW F01 и F02 от серия 7 с турбодизелови двигатели, които бяха налични за продажба от 1 август 2009 г. до 30 ноември 2009 г. В тези превозни средства може да възникне вътрешно късо съединение в района на електрическите контакти на нагревателния блок на филтъра на дизеловото гориво. В най-лошия случай може да възникне електрическо късо съединение в нагревателя на филтъра на дизеловото гориво, който би могъл да предизвика пожар в автомобила. Имайте предвид обаче, че нагревателният филтър за дизелово гориво работи само при температури под -1 градуса по Целзий. За VIN на напомнените превозни средства, моля вижте PRA 2013/13591.
Мнения 2009-12 BMW F01 / F02 7-ма серия 740i и 740Li: изтичане на масло от VANOS и режим "Limp".
През юни 2014 г. бе издадено изземване за автомобили BMW F01 / F02 7-Series, които имаха шестцилиндрови бензинови двигатели N51, N52 или N55 и бяха налични за продажба от 1 октомври 2009 г. до 30 април 2012 г. В тези превозни средства болтовата връзка на корпуса на блока за регулиране на променливия вентил (VANOS), единиците за регулиране могат да се отпуснат. Ако това се случи, устройствата могат да развият вътрешно изтичане на масло и след това да не се регулират достатъчно бързо поради намаленото налягане на маслото. След това режимът на аварийния двигател на превозното средство ще бъде активиран и предупредителната светлина на двигателя ще светне, за да предупреди водача. Ако превозното средство се задвижва и забавя или спира неочаквано, това води до опасност от злополука за водача и другите участници в движението (PRA 2014/14160).
Мнения 2012 BMW F01 / F02 7-ма серия: предните обтегачи на предните колани и въздушните възглавници може да не се разгърнат.
През декември 2016 г. бе издадено изземване за превозни средства BMW F01 / F02 7-Series, които бяха налични за продажба в Австралия от 1 януари 2012 г. до 31 декември 2012 г. Ако тези превозни средства са участвали в челен или заден сблъсък, данните за сблъсък могат да не се оценява правилно от централния сензор на въздушната възглавница на автомобила. В резултат на това пасивните системи за задържане като предните въздушни възглавници и обтегачите на предпазните колани може да не се активират, което увеличава риска от нараняване на пътниците. За идентификационните номера на набраните превозни средства, моля вижте PRA 2016/15783.