Проблеми BMW E65 и E66 7-ма серия - Automoto.bg

Проблеми BMW E65 и E66 7-ма серия - Automoto.bg

През март 2003 г. бе издадено изземване за автомобили BMW E65 и E66 7-ма серия. При тези превозни средства хидравличните съединения на сервоусилвателя на волана може да не са затегнати до правилния въртящ момент по време на монтажа - това може да доведе до загуба на течност на сервоусилвателя на волана и загуба на усилващо управление; течността също може да представлява опасност от пожар, ако се запали (PRA 2003/6063).
През март 2003 г. беше издадено изземване за автомобили BMW E65 и E66 от серия 7, тъй като крикове не бяха етикетирани в съответствие със задължителния стандарт. По-конкретно, предупредителният етикет за безопасност на крика на превозното средство използва само пиктограма и не включва конкретна формулировка относно безопасната му експлоатация (PRA 2003/6064).
През февруари 2005 г. бе издадено изземване за превозни средства от серия 7 на BMW E65 / E66, произведени от септември 2002 г. до юни 2004 г. В тези превозни средства механичните натоварвания, наложени в отоплението на облегалката на предните седалки, когато лицата или проникването могат да доведат до повреда на нагревателния елемент на седалката в облегалката. Прекъсването на контактната линия може да доведе до прегряване на повредената зона, което създава риск от леки изгаряния (PRA 2005/7573).
През февруари 2005 г. бе издадено съобщение за автомобилите BMW E65 / E66 от 7-та серия, тъй като детекторите за заетост на седалките могат периодично да не могат надеждно да открият, че предната седалка е заета. В резултат на това предните и страничните въздушни възглавници на предния пътник и предпазните устройства за предпазните колани може да не се активират при необходимост (PRA 2005/7574).
През юли 2006 г. бе издадено изземване за автомобили от серия 7 на BMW E65 / E66, произведени от 9 януари 2006 г. до 26 април 2006 г. В тези превозни средства долните гумени опори могат да се освободят от задните амортисьори - ако това се случи, насочването на колелата ще бъде загубено и в зависимост от ситуацията на шофиране може да не е възможно безопасното управление на превозното средство (PRA 2006/8620).
През октомври 2010 г. бе издадено изземване за BMW 7-ма серия модели с V8 бензинови двигатели, които бяха налични за продажба преди 30 ноември 2009 г. В тези автомобили моторното масло от вакуумната помпа на спирачките може да влезе във вакуумната линия на спирачката и потенциално спирачката бустер. Маслото на двигателя може да причини течове във вътрешната гумена мембрана на усилвателя на спирачната система, което би влошило системата за подпомагане на спирачната мощност - като такава, е необходимо повишаване на налягането на педала на спирачката, за да се забави превозното средство (PRA 2012/13090).
Проблеми BMW E65 / E66 735i / 745i: двигател N62 и променливи при празен ход.
През януари 2006 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 11 02 05 за автомобили от серия 7 на BMW E65 / E66 с двигател N62 (т.е. 735i и 745i), които бяха произведени от юни 2004 г. до февруари 2005 г. В тези превозни средства водачът може да изпита нестабилна или променлива скорост на празен ход за около 20 секунди след студен старт. Нещо повече, светлината "скорост на двигателя за проверка" може да светне и в DME да могат да бъдат регистрирани грешки при прекъсване на запалването (например FC 2742, 2743, 2744, 2745, 2746, 2748, 2749 и 274Е).

Според сервизния бюлетин това състояние се дължи на неправилни допуски и геометрия на междинните лостове „Valvetronic“, причиняващи неравномерно пълнене на цилиндъра по време на преходния период на студен старт (60 секунди след пускане), когато системата Valvetronic премина от първоначалния 6 mm до минимум 0,3 / 0,8 mm повдигане на вентила.

За да се закрепи, междинните лостове на Valvetronic трябваше да бъдат подменени.
Проблеми BMW E65 / E66 7-ма серия: ZF предавателни грешки.
През декември 2008 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B24 01 08 за автомобили от серия 7 E65 / E66 с двигатели N62TU или N73 и автоматични трансмисии ZF, произведени от март 2005 г. до октомври 2006 г. В тези превозни средства предупредителната светлина „Предаване“ може да светне и трансмисията да влезе в неговия безопасен режим. Освен това кодът за грешка 4F81 ("мониторинг на съотношението, съединител А") може да бъде регистриран в EGS-модула за управление, както и 507B / 507C ("неприемлив сензор за паркиране") или 507D ("неправилно изключен механизъм за паркиране"). Бюлетинът на услугата приписва тези грешки на:
Ниско ниво на течност за предаване; или
Утечка на вътрешно предавателно налягане, причинена от дефектно уплътнение на адаптера между корпуса на трансмисията и мехатронното устройство.

Ако се установи, че печатът на Мехатронния адаптер е дефектен (т.е. пукнатини или повреда на уплътнението), той трябваше да бъде заменен.
Проблеми BMW E65 / E66 7-ма серия: изтичане на уплътнителната втулка ZF трансмисия.
През март 2010 г. BMW издаде бюлетин за техническо обслужване SI B 24 08 06 за автомобили от серия 7 на BMW E65 / E66 с шестстепенни трансмисии ZF 6HP19 / 21 или 6HP26 / 28, произведени до април 2008 година. може да се види просмукване в зоната на трансмисионното масло; сервизният бюлетин обяснява това условие на плътността на О-пръстена на уплътнителния ръкав на Мехатроник. Само ако видима следа от изтичане показва значителна загуба на трансмисионна течност, Мехатроничният уплътнителен кожух (част № 24 34 7 588 725) трябва да бъде заменен.
Проблеми и неизправности: BMW E65 / E66 7-ма серия.
Ако двигателят пинира при натоварвания с леки дросели, има високи обороти на празен ход или се колебае при студ, може да се наложи актуализация на софтуера, за да се поправи.
Предаването може периодично да преминава в безопасен режим и да показва необичайно поведение на смяна, дължащо се на грешки в шинната система на областния контролер (CAN).
За модели, оборудвани с 4,8-литров V8 бензинов двигател, дясната страна (цилиндри 1-4) на капака на клапана или капачката на маслото може да се счупи в студено време поради натрупване на лед в маркуча или вентила.
Ако ключът е оставен в запалването за една нощ, батерията може да се изтощи и превозното средство може да не се стартира.
Когато е монтирано, дисплеят за нощно виждане може да се повреди поради повреден кабелен сноп (близо до фаровете).
Автоматичните фарове може да не се изключват при излизане от тунел или гараж поради несъответствие между сензора и модула на фаровете.
Универсалният отварач за гаражни врати може да не приеме код от друг източник (нов предавател или нов собственик), ако батериите в предавателя са ниски.