Проблеми BMW E38 7-ма серия - Automoto.bg

Проблеми BMW E38 7-ма серия - Automoto.bg

През януари 1996 г. беше издадено изземване за автомобили на BMW E38 7-ма серия, поради потенциална повреда на компонентите на носача на главината на задния мост (PRA 1996/2696).
През юни 1996 г. беше издадено изземване за автомобили от серия 7 на BMW E38 с двигатели M60 (3.0 и 4.0 литра V8) и M73 (5.4-литрови V12) поради потенциалните емисии от маркучите, свързващи горивната система на двигателя с горивото. Това може да доведе до миризма на гориво от двигателното отделение (PRA 1996/2855).
През август 1996 г. бе издадено изземване за автомобили на BMW E38 7-ма серия, произведени преди февруари 1995 година. PRA 1996/2895).
През октомври 2001 г. бе издадено изземване за автомобили на BMW E38 7-ма серия, заради производствен проблем с електрониката на допълнителния охлаждащ вентилатор, който може да доведе до термично претоварване на вентилатора, намаляване на работата на охлаждащата система и причиняване на прегряване на двигателя (PRA 2001 5017).
Проблеми BMW E38 730iL и 740iL: винтове за маслена помпа M60.
За BMW 730iL и 740iL с двигател M60, винтовете / болтовете на маслената помпа могат да се разхлабят с времето и да попаднат в долния картер. Симптомите на отблъснатите винтове могат да включват шумове (понякога сбъркани за повдигачите) или временно осветяване на налягането на маслото след рязко спиране (с предупредително съобщение в инструменталния панел) - последното възниква, когато маслената помпа е толкова хлабава, че маслото изтича, когато се премести напред.
Проблеми BMW 735i, 735iL, 740i и 740iL: повреда на VANOS M62TUB35 и M62TUB44.
За двигателите M62TUB35 и M62TUB44 уредът VANOS може да се провали поради влошаване на уплътненията на VANOS, а симптомите включват шумолене при студени стартирания (дрънкане на VANOS), шумове при празен ход, когато двигателят се затопли, загуба на дъното крайно захранване и неравномерно захранване. Уплътненията на VANOS включват:
О-пръстен на външния периметър на пластмасовия корпус на VANOS; и,
Динамично уплътнение на вътрешния периметър на същия пластмасов корпус.

С течение на времето О-пръстенът по външния периметър на корпуса - изработен от Viton - изпитва компресия (изравняване) и се проваля. Поради запечатания характер на VANOS устройството, външният O-пръстен не може да бъде достъпен и заменен. Въпреки това, горната част на VANOS може да се притисне върху пластмасовия корпус, за да се натисне пластмасовият корпус и да се постави на стенна поставка на VANOS. Това място за сядане създава функционално уплътнение на маслото, което осигурява уплътнението на маслената камера на О-пръстена.

Вътрешното периметрово уплътнение на пластмасовия корпус се състои от тефлонов пръстен и О-пръстен с подпор; Тефлоновият пръстен е податлив на износване и загуба на материал, което води до загуба на функционалните му характеристики. Освен това, О-пръстенът на уплътнението на пръта също изпитва компресия, което влошава ефекта на износване на тефлоновия пръстен.
Проблеми и неизправности: BMW E38 7-ма серия.
Радиаторите са податливи на повреда около 80 000-90 000 километра.
Шумове от предаване могат да се дължат на подмяна на филтъра на трансмисионното масло с продукт, който не е OEM. OEM филтърът трябва да бъде обозначен с „FILTRAN“.
Автоматичната скоростна кутия ще се повреди и евентуално ще се повреди, ако се използва грешна трансмисионна течност.
Автоматичната скоростна кутия може да не се измести от трета предавка, ако има разлика в размерите на гумите поради ниско налягане на въздуха или несъответстващи гуми.
Каталитичните конвертори изискват подмяна на около 160 000 километра.
Ако предният държач за чаши се счупи, не го изхвърляйте, тъй като артикулът за подмяна не включва покритие от дърво.
При по-старите модели, маркучите на сервоусилвателя на волана са склонни да текат.
Ако маслото се смени, си струва да изпуснете масления съд и да проверите за хлабави болтове на маслената помпа - хлабав болт може да се промъкне в двигателя и да го унищожи.
Предупредителната лампа за масло върху арматурното табло може да светне поради неизправен прекъсвач за налягане на маслото.
Отвъд 150 000 километра, предните крайни компоненти, като напр. Ръкохватките, втулките и централната свързваща щанга вероятно се нуждаят от подмяна.
Ксеноновите фарове може да не светят, ако превключвателят е завъртян при завъртане на двигателя.
За модели с двигатели V8, маслото и охладителната течност могат да изтекат от долината част на двигателя заради основното уплътнение.
Седалките, които могат да се регулират с мощност, могат да спрат да работят поради изкълчване на проводниците под седалката.